طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 8 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز سه شنبه با افزایش ارزشی دوباره افزایش یافت. روند قیمتی در بازار طلا در حالی افزایش یافت که معامله گران هفته گذشته روزهای آرامی را برای بازار طلا پیش بینی کرده بودند و این افزایش قیمت را متاثر از سیگنال های سیاسی و افزایش محدود قیمت دلار می دانستند.

کارشناسان اقتصادی انتظارات تورمی را بالا می دانند و بر این باورند که روند نزولی در بازار ناشی از کاهش تقاضا و کاهش تورم حباب سکه است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۴۴ دلار است و تقریباً ۷ دلار کاهش یافته است.

قیمت نقره همچنان در حال افزایش است

قیمت هر اونس نقره در حال حاضر ۳۱ دلار و ۴۷ سنت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۹۲۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵۸ هزار و ۸۵۰ تومان است.

سکه بهار آزادی ۳۸ میلیون شد

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان افزایش وارد کانال ۲۳ میلیونی شد. ارزش این قطعه در زمان نگارش ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت ربع سکه نیز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی ۱۰۰۰۰۰ تومان با قیمت ۶۹۰۰۰۰۰ تومان معامله می شود.

حباب سکه افزایش یافته است

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۲۰ هزار تومان افزایش معادل ۱۴ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان معامله می شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل ۳.۴ میلیون تومان با ۵۲ هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۵۹ هزار تومان است.

حباب سکه امروز در همه بخش ها افزایش یافته است. حباب سکه امامی ۳۰۵ هزار تومان، سکه بهار ۲۳۱ هزار تومان، نیم سکه ۲۵۹ هزار تومان، ربع سکه ۴۲۹ هزار تومان و سکه گرم ۶۵ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا