طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 9 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت طلا و سکه با افزایش قیمت دلار تا مرز ۵۷ هزار تومان رشد میلیونی داشت. رشد فزاینده قیمت در بازار طلا پس از افزایش ریسک های سیاسی رخ داد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در ابتدای سومین روز هفته با افزایش شدید قیمت دلار همزمان شد. افزایش قیمت در بازارهای مالی افزایش ریسک های سیاسی را به دنبال داشت و باعث شد قیمت سکه امامی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

اسکرین شات 29 ژانویه 2024 در 12:55:32 ب.ظ

یکشنبه شب به وقت تهران، در حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی در اردن، سه سرباز آمریکایی کشته و دست کم ۲۵ نظامی زخمی شدند. این مشکل واکنش بسیاری از مقامات آمریکایی را به همراه داشت و توجه تجار بازار ارز و طلا را به خود جلب کرد.

گفتنی است همزمان با افزایش قیمت دلار، قیمت جهانی طلا نیز با افزایش ۱۴ دلاری همراه بوده و در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۲۰۳۲ دلار معامله می شود.

جهش قیمت در تمام قسمت های سکه

سکه امامی امروز دوشنبه نهم بهمن ۱۴۰۲ با یک میلیون و ۲۵۲ هزار تومان افزایش به قیمت ۳۳ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسیده است. سکه بهار نیز با ۸۰۰ هزار تومان افزایش ۳۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز با قیمت سکه همراه شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۸ هزار تومان افزایش دارد و ۱۲ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش به ۲ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان رسیده است. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۸۴۰ هزار تومان است.

حباب سکه در زمان نگارش هنوز متعادل نشده است. حباب سکه امامی ۲۴۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۰۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۸ هزار تومان افزایش یافت. حباب بهار سکه و نیم سکه نیز به ترتیب ۱۸۹ هزار تومان و ۴۵ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا