طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 9 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز بار دیگر روند نزولی را ثبت کرد. روند نزولی اونس جهانی طلا و کاهش قیمت دلار بار دیگر سکه امامی را وارد کانال ۴۰ میلیونی و سکه بهار را به کانال ۳۷ میلیونی رساند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه با کاهش قیمت در تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. افت قیمت در بازار طلا با تلرانس ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی رخ داد اما این مقدار کانالی افت سکه سنگین را کاهش داد.

اسکرین شات 29 مه 2024 در 1:16:53 ب.ظ

اونس جهانی طلا امروز با افت بیش از ۱۷ دلاری پیشرو اصلی قیمت در بازار فلز زرد است و دلار نیز تحرکات محدودی از خود نشان می دهد. مهر روند نزولی قیمت ها در این بازار را تایید کرده است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۴۲ دلار است و تقریباً ۱۸ دلار کاهش یافته است. هر اونس نقره به قیمت ۳۲ دلار و ۸ سنت معامله می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ سنت افزایش نشان می دهد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با ۵۰ تومان افزایش نسبت به بعدازظهر دیروز در بازار داخلی ۶۰ هزار و ۱۱۰ تومان معامله می شود.

سکه های سنگین در کانال پایین تری معامله می شدند

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۹ خرداد با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی، ارزش معاملات هم اکنون ۴۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است. سکه بهار با افت ۲۲۵ هزار تومانی به ارزش ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان در کانال پایین قرار گرفت.

حباب سکه با افزایش قیمت صاف شد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۰۰ هزار تومان تخفیف یعنی ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۸ هزار تومانی معادل ۳۳۷۸۰۰۰ تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۳۳ هزار تومان است.

امروزه حباب سکه در همه سکه ها به جز ربع سکه رشد کرده است. حباب سکه امامی ۲۲۳ هزار تومان، سکه بهار ۲۶۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۲۸ هزار تومان و سکه گرم ۵۶ هزار تومان افزایش یافت. حباب ربع سکه امروز ۸۳ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا