طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 9 دی ۱۴۰۲ / کل بازار افزایشی شد

به گزارش ایران تحلیل، امروز شنبه قیمت طلا و سکه همین روند را دارد و طلای ۱۸ عیار، مثقال طلا و سکه افزایش یافته است. قیمت طلا به حدود دو میلیون و ۵۱۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی از نیم کانال ۲۹ میلیون تومان عبور کرده و سایر سکه ها نیز در حال افزایش هستند.

امروز قیمت دلار به نصف کانال ۵۰۰۰۰ تومان رسیده است. اما به گفته برخی منابع، با وجود بسته شدن بازارهای جهانی، انس روند نزولی را نشان می دهد و با کاهش ۰.۲ درصدی به ۲۰۶۲.۹ رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی قیمت طلا در زمان نگارش این خبر ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است که نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته حدود ۱۳ هزار تومان افزایش داشته است. در این نقطه روز پنجشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود دو میلیون و ۵۰۵ هزار تومان ارزش داشت.

نرخ نقدی فعلی سکه امامی در زمان نگارش ۲۹ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان است. ۲۳۸۰۰۰ تومان بیشتر از معاملات هفته گذشته. روز پنجشنبه سکه امامی در این ساعات ۲۹ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان معامله شد.

بر این اساس حباب سکه امامی با رشد حدود ۱۶۳ هزار تومانی به پنج میلیون و ۴۴ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز حدود ۱۴ هزار تومان کاهش داشته و امروز به حدود یک میلیون و ۴۷۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته نیم سکه با ۱۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات اخیر هفته گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می شود. در عین حال روز پنجشنبه نیم سکه ۱۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قیمت داشت. اما حباب نیم سکه با افت حدود ۹۳ هزار تومانی روی سه میلیون و ۳۷۸ هزار تومان است.

ربع سکه امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات هفته گذشته با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه همزمان با روز پنجشنبه ۱۰ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. حباب ربع سکه نیز حدود ۹۷ هزار تومان رشد داشته و اکنون به چهار میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، با قیمت پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه در این نقطه روز پنجشنبه پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. حباب این سکه با حدود ۵۰ هزار تومان افزایش حدود دو میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.

اما هر مثقال طلا با حدود ۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات اخیر هفته گذشته با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان معامله می شود. همزمان با روز پنجشنبه هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان معامله می شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز با وجود کاهش قیمت انس تحت تاثیر روند صعودی قیمت دلار افزایش یافت.

تحلیلگران اقتصادی محدوده ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را محدوده مقاومتی سکه می دانند. تحلیلگران بازارهای مالی بر این باورند که اگر قیمت جهانی طلا در روزهای پایانی سال موفق به تثبیت بالای منطقه کنونی ۲۲۰۰ و ۲۵۰۰ دلاری شود، می‌توان ریتم افزایش جهانی طلا را مشاهده کرد و حرکت طلای جهانی را تا سقف ادامه داد. سقف قیمت دلار در سال ۲۰۲۴

بررسی دو گزارش پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۹ دی ۱۴۰۲ و قیمت طلا و سکه ۹ دی ۱۴۰۲ پیشنهاد می شود.

گزارش های بیشتر در صفحه خبر طلا و ارز خواندن.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا