طلا و ارز

قیمت طلا و سکه فرو ریخت/حباب سکه ترک خورد







در پی واکنش ایران به اسرائیل و کاهش هیجان در بازار ارز، قیمت طلا و سکه کاهش یافت تا اینکه قیمت طلای ۱۸ عیار که به ۴ میلیون رسیده بود، اکنون دوباره به ۳.۷۵ میلیون تومان کاهش یافته است.



به گزارش ایران تحلیل، محمد کشتی آرای درباره وضعیت قیمتی امروز در بازار طلا و سکه اظهار داشت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده است، اما پیش بینی می شود با توجه به تحولات منطقه، جهانیان قیمت طلا نیز از فردا کاهش می یابد

وی با بیان اینکه با آرام شدن جو منطقه و فروکش هیجانات بازار، قیمت ها در بازار طلا و ارز کاهش یافت، تصریح کرد: قیمت سکه به زیر ۴۵ میلیون تومان بازگشت و قیمت طلای ۱۸ عیار به ۴ میلیون تومان رسید. اکنون روی ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است و همچنان در حال کاهش است.

این فعال بازار طلا و سکه ادامه داد: در حال حاضر روند بازار نزولی است و اکثر مردم در حال حاضر معاملات بسیار کمی دارند و تا حدی متوقف شده اند و همه با احتیاط عمل می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حباب سکه به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید اما اکنون به ۷ میلیون تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه جدید است. سکه تمام بهار آزادی ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. در بازار سبزه میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

هر مثقال طلا در بازار داخلی ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۳۴۳ دلار است.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا