طلا و ارز

قیمت طلا و سکه 10 دی 1402 / دمای بازار طلا بالا رفت

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه روز گذشته با افزایش قیمت دلار افزایش یافت. دیروز قیمت در بازار طلا در تمامی قطعات و اوزان افزایش یافت و حباب سکه رشد کرد.



به گزارش ایران تحلیل، روز گذشته قیمت طلا و سکه در حالی افزایش یافت که قیمت جهانی طلا کاهش یافت و قیمت دلار ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

جدول زیر قیمت انواع طلا و سکه در زمان گشایش بازار امروز را نشان می دهد.

اسکرین شات 30 دسامبر 2023 ساعت 7:55:07 ب.ظ

دیروز قیمت سکه امامی بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه به ثبت رساند و سکه گرمی در آستانه کانال ۶ میلیونی قرار گرفت. با این حال معامله گران بازار فلز زرد همچنان بازار طلا را کساد و راکد می دانند. آنها معتقدند این امر شرایط را برای واحدهای تولیدکننده طلا نامساعد کرده است.

آنها همچنین این رکود را ادامه دار می دانند و می گویند مردم منتظر کاهش قیمت نباشند زیرا با توجه به ثبات چند ماه اخیر احتمال افت قیمت کم است.

گل سرسبد سکه امامی در رشد قیمت

قیمت نیم سکه در اولین روز هفته با ۱۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت. ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش با رقم ۱۰ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی نیز پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد و ۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

حباب سکه بالا رفته است

دیروز قیمت طلا مانند یک سکه افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۰ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۴ تومان افزایش ۲ هزار و ۵۱۵ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای مستعمل نیز به دو میلیون و ۴۸۲ هزار تومان رسید.

دیروز حباب سکه در همه قسمت ها گسترش یافت. حباب سکه امامی ۲۷۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۱۲ هزار تومان، نیم سکه ۱۱۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۵۷ هزار تومان و سکه گرمی ۵۴ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا