طلا و ارز

قیمت طلا و قیمت طلا و سکه امروز 9 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در ابتدای بازارها با روند صعودی بهبود یافت. اما با ادامه معاملات روند طلا و سکه امامی کاهش و سایر سکه ها گران شد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز چهارشنبه نهم اسفند با روند صعودی بازگشایی شد و سکه امامی به کانال ۳۴ میلیون رسید. اما با ادامه معاملات، قیمت طلا به دلیل کاهش عرضه طلای جهانی کاهش یافت و سکه امامی نیز این کاهش را دنبال کرد. لازم به ذکر است که این کاهش برای بازگرداندن سکه امامی به کانال ۳۳ میلیونی کافی نبود.

اسکرین شات 28 فوریه 2024 در 1:05:21 ب.ظ

معامله گران روند صعودی قیمت دلار را محرک اصلی بازار طلا می دانند و معتقدند تقاضا در این بازار تغییری نکرده است. لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی طلا با افت تقریباً چهار دلاری با قیمت ۲۰۲۵ دلار معامله می شود.

نصف و چهارم به کانال بالاتری صعود کردند

سکه امامی امروز چهارشنبه نهم اسفند با افت ۱۷۲ هزار تومانی به قیمت ۳۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با ۲۵ هزار تومان افزایش به کانال ۳۲ میلیون تومان رسید و در لحظه تنظیم این مطلب به قیمت ۳۲ میلیون و ۱۵ هزار تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام با ۱۵۰ هزار تومان افزایش کانالی صعود کردند و به ترتیب با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می شوند. سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه چهارشنبه آن را با قیمت متعادل کرد. حباب سکه امامی ۱۴ هزار تومان افت کرد و تنها نقطه نزولی بازار است. سکه بهار ۱۲۷ هزار تومان، نیم سکه ۲۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۶ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا