بانک و بیمه

قیمت فروش سکه در چهارمین حراج کاهش یافت

به گزارش ایران تحلیل، اگرچه پنجمین حراج سکه با تحویل نیم و ربع سکه امروز در حال برگزاری است، اما آمار مرکز مبادلات مبادلاتی حاکی از آن است که در چهار نوبت این حراج در مجموع ۴۱ هزار و ۸۴۷ ربع سکه به متقاضیان اختصاص یافت. سکه های طلا.

چهارمین حراج سکه طلا مرکز مبادلات ایران یکشنبه ۲۹ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۴۰۶ قطعه سکه ثبت شده، ۱۵ هزار و ۶۹۱ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان به متقاضیان تعلق گرفت. بدیهی است در بین متقاضیان افراد بالا و افراد زیر این قیمت وجود دارند که قیمت پیشنهادی اعلام و به آنها تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است، در اولین حراج سکه مرکز مبادلات ایران، از مجموع ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت شده، یک هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به متقاضیان تعلق گرفت.

در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادلات ایران که روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه برگزار شد، از مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۶ قطعه سکه ثبت شده، ۱۰ هزار و ۵۰۰ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت.

همچنین در سومین حراج سکه طلای مرکز مبادلات ایران که روز شنبه ۲۸ اسفندماه برگزار شد، از مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۰ قطعه سکه ثبت شده، ۱۵.۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا