اخبار اقتصاد ایران

قیمت قطعی ۲ خودروی برقی وارداتی اعلام شد+ جدول

در سیستم جدید خودروهای برقی قیمت نهایی دو محصول با نام های HONGQI و KMC اعلام شد. بر اساس مصوبه شورای رقابت، محدودیتی برای خرید خودروهای برقی وجود ندارد.

ایران تحلیل، متقاضیان خرید خودروهای برقی می توانند از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۲/۱۳۰۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۳/۱۳۰۳ تا ساعت ۱۳:۰۰ وکالت یکی از حساب های خود را به شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه باز کرده و نسبت به مسدودسازی اقدام نمایند. مبلغ یک میلیارد ریال.

بر اساس مصوبه شورای رقابت، محدودیتی برای خرید خودروهای برقی وجود ندارد. متقاضیان می توانند صرفاً با انسداد ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود برای خرید خودروهای برقی از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام کنند.

در اطلاعیه سیستم جدید خودروهای برقی قیمت نهایی دو محصول با نام های HONGQI و KMC مشخص شده است.

تبصره ۱- قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی و عوارض و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. ، به قیمت های فوق اضافه می شود. خاطرنشان می شود واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت آن و تحویل خودرو در موعد مقرر اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا