ترندهای روز

قیمت قطعی ۵ خودروی وارداتی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه فقط برای ایران تحلیل خودرو به شرح جدول زیر از روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۳ لغایت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۰۳/۰۹/۱۴۰۳ فعال می باشد.

در این مرحله متقاضیان می توانند سه ایران تحلیل از سبد محصولات اعلام شده در زیر داشته باشند، اما در صورت تعیین تکلیف هر یک از سه ایران تحلیل (بر اساس ترجیح متقاضی و ظرفیت خودروی منتخب)، امکان لغو سفارش وجود ندارد و در مراحل بعدی ماشین را عوض کنید

قیمت نهایی 5 خودروی وارداتی اعلام شد

لذا پس از تخصیص خودرو و تماس شرکت تامین کننده، در صورت عدم پرداخت، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف خواهد شد. البته در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نشده و ایران تحلیل خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول است. اسفند آنها در ماه ۱۴۰۱ حساب خود را مسدود کرده اند.

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت نهایی خودروهای (هوندا (وزل ۲۰۲۳)، تویوتا (لوین ۱۲۰۰ سی سی ۲۰۲۴)، تویوتا (لوین ۱۸۰۰ سی سی هیبریدی نیسان (سیلفی)، اشکودا (سوپر بی)) تعیین شد. مشخص.

البته این ارقام قیمت نهایی در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … به موارد فوق اضافه می شود. قیمت. واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو، آن را تحویل گرفته و خودرو را در زمان مقرر تحویل دهند.

الف- خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

قیمت نهایی 5 خودروی وارداتی اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا