ترندهای روز

قیمت مصوب پارکینگ اربعین در مرز مهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

استاندار ایلام گفت: قیمت مصوب برای هر روز توقف در پارکینگ اربعین در مرز مهران ۳۰ هزار تومان است.

حسن بهرام نیا صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پارکینگ شماره یک و دو اربعین اظهار داشت: تکریم زائران حسینی از اولویت هایی است که باید در این پارکینگ رعایت شود و وجود نیرو به تعداد کافی با لباس یکدست و مناسب با حفظ حسن خلق و روحیه اربعینی. و در خدمت باید صادر را در نظر گرفت.

قیمت مصوب پارکینگ اربعین در مرز مهران

وی افزود: خودروها در ورودی های پارکینگ معطل نشوند و برای نظم بیشتر و جلوگیری از هرگونه هزینه اضافی پارکینگ اربعین مجهز به نرم افزار ورود و خروج و ثبت پلاک با دوربین پلاک خوان است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال طبق پیش بینی ها تعداد خودروهای شخصی در مرز مهران افزایش می یابد لذا با رعایت خطوط پهنه بندی و پارکینگ حداکثر ظرفیت پارکینگ تامین شود.

بهرام نیا بر بیمه آتش سوزی و خسارت تاکید کرد و گفت: حداکثر مدت اقامت در پارکینگ تا ۲۸ صفر است و این موضوع باید ضمن نصب بنر در ورودی پارکینگ از طریق قبض صادر شده به اطلاع زائران برسد.

وی با بیان اینکه در ابتدا وجهی از زائران دریافت نمی شود، گفت: قیمت مصوب برای هر روز پارکینگ در پارکینگ ۳۰ هزار تومان است و در پایان سفر زیارتی، هزینه پارکینگ در پارکینگ پرداخت می شود. صورت حساب بر اساس محاسبه نرم افزار که برای اولین بار در کشور انجام می شود.

وی بر پاکسازی محیطی پارکینگ، رعایت اصول ایمنی، فرهنگ سازی در نمازخانه ها و اطراف پارکینگ ها، تکمیل و راه اندازی کولر و کولر آبی و تکمیل سایبان ها تاکید کرد.

بازدید از سایت مخابرات با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از دیگر قسمت های این بازدید است.

این سایت به مردم و زائران امکان پوشش خدمات برای جمعیت زیادی و ارائه اینترنت ۴G را به عنوان اولین استان در اتصال کامل سامانه تلفنی نسل جدید «ngn» می دهد.

یکی از مزایای این فناوری ارتباط تلفنی رایگان درون شبکه با زائران در عراق خواهد بود و ظرفیت استفاده همزمان برای یک میلیون مشترک را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا