طلا و ارز

قیمت مواد شوینده در کمتر از 4 ماه دوباره افزایش یافت – افق میهن

مروری بر بازار محصول مواد شوینده نشان می دهد که با وجود افزایش قیمت مواد شوینده در بهمن ۲ ، روند صعودی قیمت ها ادامه دارد. اگرچه این افزایش قیمت توسط انجمن مواد شوینده ، مواد آرایشی رد شد ، اما قیمت های موجود در بازار افزایش یافته است.

به گزارش Business News ، مأمورین تمیز کردن همیشه در اتومبیل های خرید خانگی در مکان مشخصی بوده اند و به دلیل ادامه مصرف آنها ، تغییرات قیمت آنها به سرعت در زندگی روزمره مردم قابل مشاهده است. پس از افزایش قیمت محصولات مواد شوینده ۲ تا ۵ درصد بهمن ۱۳۸۰ میزان نصب این محصولات به طور فزاینده ای تحت تأثیر قرار می گیرد. بررسی در خرداد ۲۰۱۴ به نظر می رسد که تغییرات قیمت در دسترس است و قیمت بسیاری از عوامل تمیز کننده در چهار ماه گذشته دوباره افزایش یافته است.

تاریخ قیمت مواد شوینده از کجا شروع شد؟

۲۶ دی Alireza Kiani ، معاون رئیس انجمن مواد شوینده ، مواد آرایشی ، الزامات تولید کنندگان را برای افزایش قیمت مواد شوینده تا ۵ ٪ اعلام کرد.

درخواست سازنده در بهمن ۲ به نتیجه رسید و قیمت مواد تمیز کننده مواد آرایشی را ۲ تا ۵ درصد افزایش داد. تاریخچه نرخ رشد محصولات مواد شوینده در اینجا به پایان نرسید و بعد از چهار ماه معاینه بازار در خرداد ۱۳۹۴ این نشان می دهد که قیمت بسیاری از محصولات مواد شوینده ثابت نیست و هنوز در حال افزایش است.

انجمن صنعت شستشو از افزایش قیمت امتناع می ورزد

اگرچه شرکت مواد شوینده ، Kosmetik از افزایش ۵ ٪ قیمت مواد شوینده خودداری کرده است ، اما این افزایش نرخ بهره به وضوح در بازار قابل مشاهده است. پس از افزایش قیمت محصولات مواد شوینده در بهمن ۲ انتظار می رفت که نرخ ها تا پایان سال ثابت بمانند ، اما این اتفاق نیفتاد.

بازار مواد شوینده چیست؟

بررسی بازار مواد شوینده نشان می دهد که قیمت پودر ماشین لباسشویی ۲ گرم در بهمن ۱ ، ۲،۰۰۰ تومانیان وجود داشته است ، اکنون ۲ درصد به ۶۰۰۰ تومن افزایش یافته است.

پودر دستی ۵ گرم نیز با نرخ ۴۰۰۰ تومانیان به بازار عرضه شد ، اما اکنون این قیمت به ۶۰۰۰ تومانیان رسیده است که نشان می دهد ۵ ٪ نرخ محصول این محصول را افزایش می دهد. بهمن ۱ به خرداد ۱ است.

قیمت واشنگتن ۱.۲ لیتری نیز ۲ درصد افزایش یافته است ، از ۴۰۰۰ تومن به ۴۰۰۰ تومن.

نرخ ماشین ظرفشویی یکنواخت PRIL نیز در محدوده ۴۰۰۰ تومانیان بود ، اما در دوره چهار ماه قیمت این محصول ۵ ٪ افزایش یافته است و اکنون در مغازه ها با قیمت ۴۰۰۰ تومن ارائه می شود.

مایع ریسک ۲ لیتری نیز ۴۰۰۰ دلار است بهمن در حال حاضر مصرف کننده با افزایش ۵ درصد قیمت با قیمت ۴۰۰۰ تومانیان ۵ درصد افزایش می یابد.

در حال حاضر تعداد زیادی از مایعات سفید کننده داماستوس برای ۴۰۰۰ دلار آمریکا فروخته می شود. ۲ ML Whitex ، ۲،۰۰۰ Tomanians ، مایع ۱.۲ لیتری توالت و توالت ، توالت و توالت با قیمت ۶۰۰۰ Tomans.

قیمت بدن شامپو بدن بین ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار آمریکا آغاز می شود و قیمت شامپو از ۴۰۰۰ تومان شروع می شود و بسته به نوع و کیفیت متفاوت است.

مشکلات مکرر بر چرخه تولید تأثیر گذاشته است

دلایل مختلفی توسط فعالان در سایت برای افزایش قیمت محصولات مواد شوینده مطرح شده است.

عبدالرهزا موزافاری ، دبیر اجرایی مواد شوینده ، صنعت آرایشی ، اخبار مشترکی را مبنی بر اینکه مواد اولیه با قیمت بالاتر به تولید کنندگان تولید می شوند ، و پتروشیمی های داخلی که محصولات آنها را با توجه به قیمت دلار ارزیابی می کنند.

وی تأکید کرد که افزایش قیمت مواد اولیه بر قیمت محصول نهایی تأثیر می گذارد.

علاوه بر افزایش نرخ ارز ، مشکلات واگذاری ارز ، افزایش هزینه های تولید و اتورها نیز در رشد نرخ مواد شوینده نقش دارند.

براساس این گزارش ، افزایش قیمت به دلیل مشکلاتی از قبیل واگذاری ارز ، افزایش هزینه های تولید ، پایداری نرخ نادر و نرخ ارز است که نه تنها بر تولید کننده محصول بلکه سایر صنایع تأثیر می گذارد و به دلیل این شرایط ، تولید کنندگان و مصرف کنندگان تحت فشار هستند.

شرکت مواد تمیز کننده ، لوازم آرایشی ، ممکن است از افزایش قیمت محصولات مواد شوینده امتناع ورزد ، اما قیمت محصولات مواد شوینده در بازار است.

بنابراین ، دولت و مقامات نظارتی ابتدا باید مشکلاتی از قبیل واگذاری ارز ، اختلال انرژی و غیره را بر عهده بگیرند و سپس برای کنترل قیمت اقدامات لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا