اخبار اقتصاد ایران

قیمت میوه شب عید اعلام شد :: ایران تحلیل

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران ضمن تشریح قیمت انواع میوه در شب عید، عرضه انواع میوه ها را بیش از تقاضا در تهران اعلام کرد.

به گزارش ایران تحلیل، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران از کاهش تقاضای انواع میوه در آستانه عید امسال خبر داد و این کاهش را ناشی از مصادف شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دانست و گفت. با توجه به این تقارن، بازار میوه امسال مانند بازارهای دیگر است». یک سال نیست و البته پیش بینی می شد که این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه بیان کرد: بازار میوه در شب عید بازاری آرام است. انواع میوه شب عید در سراسر تهران توزیع می شود و مردم تهران به هر میزان که برای نوروز نیاز داشته باشند میوه دارند. در واقع عرضه امسال بیشتر از تقاضا است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران به ایلنا گفت: بر اساس آخرین قیمت های کشف شده در میدان مرکزی میدان مرکزی میوه و تره بار تهران، قیمت پرتقال شمال ۸ هزار تومان، ۱۶ هزار تومان و بر اساس اعلام ۲۵ هزار تومان محاسبه شده است. کیفیت

پرتقال تامسون ۸۰۰۰ تومان، ۱۶۰۰۰ تومان و ۲۳۰۰۰ تومان و پرتقال رسمی ۸۰۰۰ تومان، ۱۲۰۰۰ تومان و ۲۰۰۰۰ تومان است.

خیار به دلیل غیرقابل نگهداری و مصرف روزانه گرانتر از سایر میوه هاست و قیمت های ۱۵۰۰۰ تومان، ۲۵۰۰۰ تومان و ۳۰۰۰۰ تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

سیب زرد لبنانی ۲۰ هزار تومان، ۳۵ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان است.

قیمت کیوی ۲۵۰۰۰ تومان، ۳۵۰۰۰ تومان و ۵۵۰۰۰ تومان است.

موز فیلیپینی ۵۵ هزار تومان و ۶۵ هزار تومان و ۷۲ هزار تومان و موز هندی ۵۰ هزار تومان و ۵۵ هزار تومان و ۶۵ هزار تومان است.

هر کارتن آناناس از ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱.۴۵۰.۰۰۰ تومان قیمت دارد و در هر کارتن ۶ تا ۷ عدد آناناس قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا