اخبار اقتصاد ایران

قیمت نهایی «ری را» مشخص شد | نمایش «ری را» در رنگ های متنوع

قیمت نهایی با احتساب کلیه هزینه های اضافی خودروی رایرا جدید مرداد ۱۴۰۳ توسط ایران خودرو منتشر شد.

افق میهن، پس از کش و قوس های فراوان قیمت نهایی با احتساب تمامی هزینه های اضافی خودروی رایرا جدید ویژه مرداد ۱۴۰۳ توسط ایران خودرو منتشر شد.

قیمت نهایی این خودرو ۱.۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

ری ایران خودرو از موتور EF7P TC استفاده می کند که یک موتور ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۷ لیتر و به عبارت دقیق تر ۱۶۴۵ سی سی است. حداکثر قدرت و گشتاور موتور ری ۱۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن متر است که برای یک کراس اوور کوچک مناسب به نظر می رسد.

رایرا تصویر ذهنی مخاطب از خودروهای ایرانی را تغییر خواهد داد

عباس علی آبادی با بیان اینکه به سمت ایرانی سازی مالکیت محصولات با طراحی ایرانی و با نام ایرانی در صنعت خودرو حرکت کرده ایم، گفت: بنابراین نشان رایرا که امروز اعلام شد یک نشان کاملا ایرانی است.
وی با بیان اینکه در صنعت خودرو نوآوری هایی داریم که به زودی عرضه می شود، گفت: این نوآوری ها برای اولین بار روی خودروهای ایرانی قرار می گیرد. همچنین توانایی پذیرش نوآوری های خارجی را خواهیم داشت و استانداردها استانداردهای ایرانی است که قابل رقابت با استانداردهای جهانی است و همه این موارد زیرساخت هایی است که فراهم شده تا شاهد تحولی اساسی در خودروسازی باشیم.
وی با بیان اینکه در راستای تحول صنعت خودرو اقدامات مناسبی در وزارت ایمنی و خودروسازان انجام شده است، گفت: اقدامات زیربنایی در حال انجام است. اگر امروز به خودروسازان مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که این تحولات در حال انجام است و ساختارها به سرعت در حال تغییر و دگرگونی هستند.
وی با اشاره به اینکه بر مهندسی تاکید جدی داشته ایم، خاطرنشان کرد: به جای افزایش درصد ساخت داخل با ساخت قطعات کم ارزش، به سمت ساخت قطعات پرارزش رفته ایم. بر طراحی، مهندسی و نوآوری تاکید ویژه ای شده است که تاثیرات آن در محصولاتی که امروزه رونمایی می شوند مشهود است.
علی آبادی افزود: مهم ترین اتفاقی که افتاد این بود که به جای قطعات بی اهمیت، طراحی داخلی را به عناصر اصلی مانند موتور، گیربکس و قطعات اصلی یعنی سکو بردیم. همچنین برای اینکه بتوانیم قیمت را کاهش دهیم به سمت طراحی پلتفرم های رایج حرکت کردیم.
وی با بیان اینکه به سمت ۵۱ تا ۸۰ درصد تولید داخلی رفته ایم که میانگین جهانی خوب و قابل قبولی است، گفت: بر مالکیت ایرانی نیز تاکید شد تا تنها مونتاژکننده محصولات خارجی یا تولید داخلی این خارجی ها نباشیم. محصولات

لازم به ذکر است پس از آخرین جلسه هیات مدیره دولت سیزدهم، خودروی “ریرا” توسط سرپرست رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دولت تست شد. حیاط.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا