طلا و ارز

قیمت یورو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار


به گزارش ایران تحلیل، در معاملات امروز بازار تهران هر اسکناس یورو ۶۸ هزار و ۵۸۶ تومان قیمت داشت. بر این اساس قیمت هر یورو نسبت به معاملات روز گذشته ۷۱۸ تومان کاهش یافت. دیروز قیمت یورو در بازار آزاد تهران ۶۹ هزار و ۳۰۲ بود. همچنین صرافی ملی امروز قیمت هر یورو را برای خرید ۴۶۶۱۸ تومان و برای فروش ۴۷۰۸۸ تومان اعلام کرد. صرافی قیمت یورو را برای امروز ۴۷۰۸۸ تعیین کرده است.






قیمت یورو در بازار آزاد اردیبهشت ماه
تاریخ شنبه یکشنبه دوشنبه سهشنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه
اولین هفته اردیبهشت ۶۹۴۶۰ ۶۹۰۴۷ ۶۹۳۸۱ ۶۹۳۰۲ ۶۸۵۸۶

قیمت یورو امروز در بازار آزاد

امروز قیمت یورو اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب هر برگ اسکناس یورو امروز در بازار تهران ۶۸ هزار و ۵۸۶ تومان قیمت داشت. بر این اساس قیمت یورو امروز در بازار آزاد تهران نسبت به قیمت یورو روز قبل ۷۱۸ تومان کاهش یافت. دیروز قیمت یورو در بازار آزاد تهران ۶۹ هزار و ۳۰۲ با نوسانات جزئی بود.

قیمت یورو امروز در بورس اوراق بهادار دولتی

همچنین قیمت هر اسکناس یورو در صرافی نسبت به روز کاری گذشته به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان افزایش یافت و نرخ انتقال یورو نیز به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسید. قیمت یورو ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ نقل و انتقال یورو ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان بود.

در بورس سراسری قیمت امروز یورو برای خرید ۴۶ هزار و ۶۱۸ تومان و برای فروش ۴۷ هزار و ۸۸۸ تومان بود که نسبت به قیمت روز گذشته افزایش داشته است. قیمت یورو دیروز در بورس سراسری برای خرید ۴۶ هزار و ۲۶۹ تومان و برای فروش ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان تعیین شد.

معنی قیمت یورو در ایران

یورو واحد پول رسمی اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. این ارز توسط ۱۹ نفر از ۲۷ عضو آن استفاده می شود. آلمان، فرانسه، اتریش، فنلاند، ایرلند، ایتالیا و لوکزامبورگ از جمله کشورهایی هستند که از یورو استفاده می کنند. البته ۹ کشور دیگر نیز هستند که با وجود عدم عضویت در اتحادیه اروپا از یورو برای مبادلات خود استفاده می کنند. با توجه به اینکه یورو پس از دلار پرکاربردترین ارز دنیاست، نوسانات آن برای فعالان بازار بسیار مهم است و بسیاری به صورت روزانه قیمت یورو را رصد می کنند. در ایران قیمت یورو بر برخی بازارها و همچنین برخی فعالیت های تجاری تاثیر می گذارد. به همین دلیل بررسی قیمت روز یورو در ایران بسیار مهم است.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا