اخبار اقتصاد ایران

كاهش تعرفه های حمل و نقل ریلی كانتینرهای ترانزیتی مابین بنادر عباس و كاسپین

معاون مدیر بنادر و امور خزر از سازمان منطقه آزاد آنزالی خبر داد.

معاون مدیر بنادر و امور خزنده منطقه آزاد آنزالی گفت: به منظور جذب کالاهای بیشتر در مسیر کریدور شمالی ، تعرفه حمل و نقل ریلی بین بنادر و بنادر کاسپین کاهش یافته است.

براساس پایگاه داده اطلاعات Diarmirza ، میسام محمدی نجاد ، معاون مدیر بنادر و امور خزر از سازمان منطقه آزاد آنزالی ، در مورد کاهش تعرفه های حمل و نقل ریلی بین بنادر عباس و کاسپین ، گفت که در امتداد کریدور جنوبی جنوبی ، تعرفه های راه آهن در جنوب و ظروف راه آهن Kaspian. نهادهای ملی مربوط به مناطق ترانزیت کشور اجرا شده است ، نقش مهمی در افزایش نقش و موقعیت کشور ما در معادلات ترانزیت. حمل و نقل ریلی ، و یک ترکیب بین المللی خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری و کمک هیئت مدیره شرکت راه آهن ، جزئیات تعرفه های حمل و نقل جدید را توضیح داد: بر این اساس ، به مدت سه ماه ، تعرفه کانتینر ۵ فوت از بندر عباس به بندر عباس و برعکس ، با واگن های غیرنظامی شرکت های ایرانی ، ۲ فرانک و کانتینرها.

معاون مدیر بنادر و امور خزر اعلام کرد که کاهش تعرفه ها برای رقابت با سایر مسیرهای ترانزیت و ارسال این پیام به شبکه حمل و نقل جهانی که عزم اسلامی ایران برای تقویت موقعیت کریدور آن جدی است ، و این با کاهش هزینه ها و زمان حمل و نقل از طریق کشور ما در دستور کار قرار می گیرد.

محمد ناجاد به اتصال مجتمع بندر خزر به خطوط ریلی ملی اشاره کرد: در نتیجه ، نه تنها دریای خزر در شمال ایران در دو دریاچه عمان و خلیج فارس به دریاها و بنادر جنوبی وصل می شود ، بلکه افزایش ظرفیت های حمل و نقل در امتداد راهروهای شمال و جنوب و ظرفیت ایجاد ظرفیت برای انتقال کشور.

وی تجزیه و تحلیل زیرساخت ها ، کاهش موانع حمل و نقل ، تأمین مشوق های سازمان مربوطه و شرکت راه آهن را ارائه می دهد. برای تبدیل شدن به یکی از مسیرهای مهم حمل و نقل ، ترکیبی از حمل و نقل ریلی ، دریایی و جاده ای در طول این مسیر باعث افزایش درآمد ترانزیت ، کاهش وابستگی به مسیرهای جایگزین و ترویج موقعیت ایران در زنجیره تأمین جهانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا