ترندهای روز

لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکورد زد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

لامبورگینی علاقه زیادی به معرفی و تولید خودروهای کمیاب دارد و در چند سال اخیر خودروهای بسیار خاصی را روانه بازار کرده است. به تازگی یکی از این خودروهای خاص به نام Venno رکورد گران ترین خودروی فروخته شده در حراج آنلاین را از آن خود کرده است.

Venno در دو نسخه کوپه و رودستر اولین خودروی ویژه ای بود که در دوره آونتادور تولید محدودی داشت. لامبورگینی نسخه رودستر Venno را با شکوه در بالای ناو هواپیمابر Cavour نیروی دریایی ایتالیا رونمایی کرد و تنها ۹ دستگاه از آن تولید شد.

دومین خودروی وننو رودستر که پس از دو سال حضور در یکی از نمایندگی‌های دبی کارخانه را ترک کرد، در حراجی به قیمت ۶ میلیون دلار فروخته شد. فروشنده این خودرو، SBX Cars، می گوید لامبورگینی گران ترین خودرویی است که تا به حال به صورت آنلاین فروخته شده است. قبل از فروش این لامبورگینی، فراری LaFerrari Aperta 2017 رکورد قیمت ۵.۳۶ میلیون دلار را در اختیار داشت.

لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکورد زد

این وننو رودستر ۲۰۱۵ زمانی متعلق به یکی از اعضای خانواده سلطنتی عربستان بود و در طول عمر خود تنها ۱۱۰۵ مایل رانده بود. موتور ۶.۵ لیتری V-12 تنفس طبیعی لامبورگینی با تولید ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور، قدرت این ابرخودرو را تامین می کند. Veneno در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن ۳۵۳ کیلومتر در ساعت است.

لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکورد زد

این خودروی خاص دارای نمای بیرونی مشکی مات، لوازم جانبی فیبر کربنی، نوارهای سبز و بال بزرگ است. فضای داخلی ترکیبی از مشکی و سبز لیمویی است.

لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکورد زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا