اخبار اقتصاد ایران

لایروبی ساحل بندرگز ادامه می‌یابد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایروبی سواحل شهرستان بندرگز که در دولت سیزدهم آغاز شد، بهره مندی مردم منطقه از ظرفیت های ارزشمند سواحل خزر را ادامه خواهد داد. احسان خاندوزی در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز گفت: با استفاده از ظرفیت تجهیزات ملک، لایروبی ساحل بندرگز ادامه و تکمیل می شود. […]

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایروبی سواحل شهرستان بندرگز که در دولت سیزدهم آغاز شد، بهره مندی مردم منطقه از ظرفیت های ارزشمند سواحل خزر را ادامه خواهد داد.
احسان خاندوزی در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز گفت: با استفاده از ظرفیت تجهیزات ملک، لایروبی ساحل بندرگز ادامه و تکمیل می شود.
وی با بیان اینکه مردم منطقه باید از ظرفیت ساحل بندرگز بهره مند شوند افزود: شهد شیرین احیای خلیج گرگان را که با لایروبی سواحل خزر تامین می شود بچشند.
خاندوزی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت این است که برای رونق اقتصادی منطقه مشکل کمبود برق غرب گلستان را حل کند.
سید احسان خاندوزی به منظور شرکت در برنامه های دومین روز سفر هیئت دولت به گلستان با حضور در روستای سرطاق با اهدای گل و قرائت فاتحه برای شهدای انقلاب تجلیل از دفاع مقدس را گرامی داشت.
وزیر اقتصاد و امور دارایی همزمان با دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان، از کنارگذر شرقی بندرگز، ساحل بندرگز و رودخانه نوکنده از شماخ شهدا تجلیل کرد.
ملاقات کرد.
افتتاح متمرکز چند پروژه عمرانی و اقتصادی به همراه دیدار با نخبگان و اقشار تاثیرگذار شهرستان بندرگز از دیگر برنامه های وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان است.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دومین دور سفرهای استانی برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات دور اول و افتتاح هزاران پروژه بزرگ، متوسط ​​و کوچک در گلستان از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان وارد استان گلستان شد. استان
به گفته استاندار گلستان، در دور اول سفر رئیس جمهور به گلستان، بیشترین مصوبات در بین استان های کشور به استان گلستان اختصاص داشت.
افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، از سرگیری عملیات پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه های اولین روز سفر استانی رئیس جمهور به گلستان بود.
به گزارش ایرنا؛ در این سفر تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا