ترندهای روز

لبخند لیلا حاتمی در خاکسپاری مادرش سوژه داغ مردم شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مراسم تشییع پیکر زری (زهرا) خوشکام بازیگر سرشناس سینمای ایران، همسر علی حاتمی کارگردان فقید و مادر لیلا حاتمی بازیگر سرشناس سینما صبح شنبه ۲۹ اردیبهشت (۲۹ اردیبهشت) اردیبهشت) در محل هنرمندان بهشت ​​زهرا تهران برگزار شد.

لبخند لیلا حاتمی در مراسم ختم مادرش سوژه داغ شد

یکی از حواشی عجیب مراسم تشییع زری خوشکام، دخترش لیلا حاتمی بود! چهره باز او در این مراسم مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت.

خنده لیلا حاتمی در حل مسائل مربوط به مراسم ختم مادرش تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخت. تصاویر منتشر شده از لیلا حاتمی در حالی که او بسیار آرام به نظر می رسد باعث ایجاد سوء تفاهم شده و برخی او را فردی بی تفاوت دانسته و از او انتظار دارند در این موقعیت خاص با گریه ابراز احساسات کند.

از سوی دیگر، همزمان با این اتفاق، دیروز ویدئویی از بهنوش طباطبایی منتشر شد که آتیلا پسیانی بعد از گذشت یک سال همچنان گریه می کند، این ویدئو با رفتار امروز لیلا حاتمی در مراسم ختم مادرش مقایسه شده و برخی رفتار لیلا حاتمی را عجیب دانسته اند. با این حال نمی توان به راحتی قضاوت کرد که این رفتار ناشی از خونسردی و درایت است یا بی تفاوتی.

در زیر واکنش برخی از کاربران فضای مجازی به رفتار متفاوت لیلا حاتمی در عزاداری مادرش را می خوانید:

پریا نوشت: لیلا حاتمی با خونسردی بعد از خاکسپاری مادرش می گوید برویم. انگار رفتم یکی را دفن کنم.

مینا نوشت: لبخند لیلا حاتمی را در کل رزومه بازیگری اش ندیدیم، در تشییع جنازه مادرش دیدیم، حالا نمی خواهد اینقدر متمدن باشی، حداقل دو تا اشک هنری بریز…

الهه با کنایه به این بازیگر گفت: اگه خنده داره لیلا حاتمی به ما هم بگو بخندیم.

زینب اما نظر دیگری داشت: لیلا حاتمی در مراسم ختم مادرش چقدر باوقار است و چقدر آرام است؟ مادربزرگم را از دست داده بودم. تمام شهر گریه های من را شنیدند!

پونه همچنین نوشت: مردم دارن دیوونه میشن طرف تو داره مادرش رو با نهایت آرامش دفن میکنه که درست دفن شده! اکنون در حال بررسی میزان ناراحتی هستید. تجربه به من ثابت کرده کسی که در تشییع جنازه عزیزانش کمتر فریاد می زند و حتی گریه نمی کند غمگین ترین آدمی است که از رفتن عزیزش ناراحت است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا