لبوبو باربی را شکست داد؛ فروش عروسک ترسناک به یک میلیارد دلار میرسد
دیجیاتو: در اواخر اخیر ، ما دیده ایم که افراد مشهور عروسک های مخملی را از کیسه های گران قیمت خود آویزان کرده اند و این عروسک ها به تدریج به یک پدیده فرهنگی و تجاری عظیم تبدیل شده اند. اکنون ، گزارش مالی جدید شرکت چینی Pop Mart ، خالق این عروسک ها ، ابعاد واقعی این موفقیت خیره کننده را نشان داده است: در شش ماه اول سال بیش از عروسک های نمادین مانند باربی و هتل ها به فروش رسانده است و درآمد آن نزدیک به ۱ میلیارد دلار است.
براساس نیمه اول سال ، درآمد کلی پاپ مارت نسبت به سال گذشته ۵ ٪ افزایش یافته و سود خالص آن ۵ ٪ افزایش یافته است. اما ستاره اصلی این گزارش هیولا است که شخصیت اصلی آن Labobo است. این مجموعه که توسط ریه چینی طراحی شده است ، این مجموعه ، به تنهایی ، درآمد ۱.۵ میلیارد دلار (۵ میلیون دلار) ایجاد کرده است و این نشانگر رشد ۵ ٪ باورنکردنی در مدت مشابه سال گذشته است.
برای درک بهتر مقیاس این موفقیت ، کافی است بدانید که در همین مدت ، متل ۵ میلیون دلار از عروسک های باربی و ۵ میلیون دلار در فروش محصولات Hotlins درآمد. این اعداد نشان می دهد که Labobo توانسته است بر غول های صنعت اسباب بازی های آمریکایی غلبه کند.
در کنار اینها ، پاپ مارت به سرعت حضور بین المللی خود را گسترش می دهد. تا ماه ژوئن ، بیش از ۵ ٪ از درآمد شرکت از خارج از چین ساخته شده است ، و بازار ایالات متحده با تعجب بیش از ۵ ٪ به سریعترین منطقه در حال رشد تبدیل شده است.