اخبار اقتصاد ایران

لزوم راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی

توسعه تعاملات و همکاری پست گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی

مدیرکل پست گیلان بر راه اندازی رابط پستی در منطقه آزاد انزلی با هدف استفاده از ظرفیت لجستیکی اداره پست و ارسال کالا از این منطقه به اقصی نقاط کشور تاکید کرد.

ایران تحلیل صبح امروز سه شنبه ۲۱ آذر در این ماه علی مطهری معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی با حضور در پست گیلان با محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

هوشنگی در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تخصیص منابع در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند داشتن اطلاعات کافی از جامعه هدف است، اظهار داشت: با تکمیل پروژه ملی JNEF در استان که اساسی ترین زیرساخت پایگاه اطلاعات مکانی، امکان ارائه خدمات، برنامه ریزی و توزیع عادلانه منابع بر اساس پراکندگی مکان ها و جمعیت را فراهم می کند.

وی نصب پلاک کد پستی هوشمند شامل اطلاعات ملکی شامل کد QR، پلاک آدرس و آدرس استاندارد را گامی مهم در جهت تکمیل پروژه ملی JNEF دانست و اظهار داشت: اداره پست گیلان آماده نوسازی و اجرای طرح ملی JNEF است. پروژه در روستاها و توابع منطقه آزاد انزلی باید اقدام شود.

مدیر کل پست گیلان با هدف استفاده از ظرفیت لجستیکی اداره پست و ارسال کالا از این منطقه به اقصی نقاط کشور، برگزاری نمایشگاه های دوره ای تمبر با موضوعات مختلف و استفاده از ظرفیت فرهنگی تمبرها به منظور برندسازی این منطقه. وی مهمترین مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را همکاری با منطقه آزاد انزلی دانست.

در این دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری آزاد انزلی ضمن استقبال از پیشنهادات مدیرکل پست گیلان با هدف توسعه سطح تعاملات و گسترش همکاری های مشترک، افزود: دیدگاه مدیران سازمان منطقه آزاد برای رسیدگی به دغدغه های روستاییان ساکن در این منطقه نگاهی توسعه ای و اقتصادی است و این سازمان از هر طرح و پیشنهادی که منجر به توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه شود استقبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا