ورزشی

لژیونرهایی که سرباز می‌شوند

خدمت سربازی یکی از دغدغه های ورزشکاران و فوتبالیست هاست و حالا چند بازیکن سرشناس لیگ برتر برای گذراندن دوران سربازی باید به تیم های سربازی بروند. انتقال محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در لیگ بیست و یکم به ملوان بندرانزلی به عنوان سرباز در روزهایی که استقلال در یک دوره بود او در بهترین فرم خود قرار داشت و در پایان همان فصل قهرمان شد. این یکی از جنجالی ترین و بحث برانگیزترین اتفاقاتی بود که در خصوص سربازگیری فوتبالیست ها رخ داد و در مسیر حرفه ای این دو بازیکن تاثیرگذار بود.

حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی در تراکتور به عنوان سرباز در روزهایی که پرسپولیس همه جام ها را به دست آورد نمونه دیگری از انتقال بازیکنان فوتبال از تیمی به تیم دیگر به عنوان سرباز است. همچنین در شرایطی که بسیاری از این بازیکنان در بهترین فرم خود بودند. در این فصل و این روزها زمزمه هایی مبنی بر سرباز شدن برخی ستاره های مطرح لیگ برتر به گوش می رسد.

دو بازیکن تیم ملی سپاهان اصفهان، میلاد سرلک از پرسپولیس و رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی از استقلال بازیکنان مطرحی هستند که تا پایان سال مشمول خدمت سربازی می شوند و باید تیم های خود را ترک کنند و راهی تیم ملوان بندرانزلی شوند. . علی قلی زاده، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس لژیونرهای تیم ملی ایران هستند که به زودی به خدمت سربازی می روند. همچنین محمد عمری دیگر بازیکن پرسپولیس است که در پایان فصل باید به خدمت سربازی برود.

خدمت سربازی با این تعداد بازیکن که به زودی وارد خدمت می شوند، اکنون بیش از هر زمان دیگری برای آنها و همچنین سازمان نظام وظیفه به چالشی جدی تبدیل شده است و مسئولان مربوطه باید هرچه سریعتر به فکر چاره اندیشی باشند. امکان پذیر است تا بازیکنان بتوانند خدمت مقدس سربازی را به پایان برسانند. پشت سر گذاشتند و البته تیم های تحت قرارداد با آنها نباید مشکلی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا