بانک و بیمه

«لیزینگ کارآفرین» در جزیره‌ کیش آغاز به کار کرد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کربهار، همزمان با پنجمین نمایشگاه حمایت از تولید داخلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک و گروه مالی کربهار برگزار شد. از فعالان صنفی و اقتصادی جزیره کیش و همچنین اصحاب رسانه. دفتر شرکت لیزینگ کارآفرین در ساختمان برج آنا معروف به ساختمان بورس کیش به طور رسمی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور مهدی سیف علیشاهی از اعضای هیات مدیره، علی تقوی و سهراب صادقی معاونان بانک، جمالی مدیرعامل گروه مالی و پاکدل مدیرعامل بانک برگزار شد. لیزینگ بانک و جمعی از تجار و فعالان جزیره کیش سیف علیشاهی به حسن شهرت و شفافیت بانک کارآفرین اشاره کردند. وی تاکید کرد: معیار عملکرد بانک و گروه مالی کارآفرین در بیش از دو دهه فعالیت آنقدر تثبیت شده است که اکنون نام بانک کارآفرین در قله شفافیت مالی می درخشد.

وی با اشاره به خوشنامی بانک کارآفرین به دلیل تعامل مستمر با مشتریان، افزود: این نام نیک به سختی کسب شده است، لذا از مدیران گروه مالی و لیزینگ تقاضا داریم برای حفظ این نام نیک تلاش کنند. سعی کنید باعث رشد رتبه اعتباری خوب بانک کارآفرین در جزیره کیش شود.

در این مراسم جمالی، مدیرعامل گروه مالی کارآفرین نیز با اشاره به لزوم توسعه بیشتر زنجیره خدمات مالی بانک، گفت: یکی از برنامه های اصلی بانک کارآفرین ارائه زنجیره کامل خدمات مالی بود که کارساز باشد. با افتتاح دفتر لیسینک در جزیره کیش امکان ارائه کاتالوگ جامع تری از این خدمات در این جزیره فراهم شده است.

وی با نگاهی به ظرفیت های اقتصادی جزیره کیش ابراز امیدواری کرد که با این رویکرد، گروه مالی کارآفرین در آینده سبد جامع تری از محصولات مالی ارائه دهد.

همچنین مسعود پاکدل آذر مدیرعامل لیزینگ همچنین با اشاره به اهمیت لیزینگ دفاتر در مناطق آزاد گفت: در حال حاضر بانک کارآفرین تنها بانکی در جزیره کیش است که دفتر لیزینگ خود را در این جزیره راه اندازی کرده است و امیدواریم با توجه به ظرفیت های موجود، منطقه آزاد و پتانسیل ها اقتصاد موجود در این منطقه باید پاسخگوی نیاز تجار و فعالان اقتصادی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا