اخبار بورس

لیست جدیدترین افزایش سرمایه نماد‌ها

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. روز گذشته اطلاعیه های متعددی در خصوص تک تک فازهای افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شد. در این گزارش جزئیات برخی از این اطلاعیه ها را توضیح داده ایم.

ثبت افزایش سرمایه قناب

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت گروه صنعتی ناب از مبلغ ۲۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۸۳۶۷۴۴۲ میلیون ریال (از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به مبلغ ۱۸۳۴۷۴۴۲) انجام شد. میلیون ریال و میلیون ریال و سپرده نقدی با حق تقدم از سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارتی به ثبت رسید.

تصمیمات هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه کپشیر

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره DPM-IOP-02A-151 مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ و تصویب مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ و فراخوان جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت پشم شیشه ایران به تاریخ ۲۲ سپتامبر ۱۴۰۲. موضوع افزایش سرمایه به شرح زیر تصویب شد:

آخرین مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام کغار

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ مبنی بر افزایش سرمایه شرکت آهن و فولاد گهر ضمین از مبلغ ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال سررسید). استفاده از حق تقدم خرید سهام از ۲۷ سپتامبر ۱۴۰۲ تا ۲۶ نوامبر ۱۴۰۲ تعیین شد.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه آسیاتک

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت انتقال داده آسیاتک از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. سود انباشته، سرمایه گذاری های لازم در پروژه های مرکز داده و فیبر نوری و تغییر ساختار مالی و نسبت حقوق مالکانه، عدم جلوگیری از خروج نقدینگی و موارد دیگر و استفاده از معافیت های مالیاتی بر اساس مفاد بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به کل کشور ارائه شد.

ثبت افزایش سرمایه قرن

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت پدیده شیمی قرآن از مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۲۰۰۰۰۰ میلیون ریال و یک میلیون ریال) انجام شد. سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ نزد مرجع ثبت تجارت به ثبت رسید.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه Sabgeno

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت سیمان بجنورد از مبلغ ۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (طبقه همکف)، این امر شفافیت گزارش های مالی را افزایش می دهد، نسبت های مالی را معنادارتر و بهینه تر می کند، از جمله نسبت بدهی به دارایی. و نسبت مالکیت از سوی دیگر، بهبود ساختار مالی، اطلاعات مالی لازم برای اتخاذ تصمیمات مهم در شرکت را برای افزایش رقابت پذیری فراهم می کند.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه

با توجه به انقضای مدت مجوز افزایش سرمایه به شماره DPM-IOP-02A-124 مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲ و تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، مدت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت بیمه معلم ۳۰ می باشد. روز و تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰ ۲۹ تمدید شده است

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه فجام

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت صنعتی جام دارو از ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ انباشته. سود ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای بهبود ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش تامین شد.

تصمیمات هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه هرمز

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره DPM-IOP-02A-154 مورخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ و تصویب مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۳۱ دی ماه ۱۴۰۱ و همچنین فراخوان جلسه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه فولاد هرمزگان جنوب. شرکت مورخ ۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴۰۲ افزایش سرمایه به شرح ذیل تصویب شد.

آخرین مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام مبین

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ مبنی بر افزایش سرمایه شرکت انرژی خلیج فارس مبین از مبلغ ۲۰۲۳۷۸۴۰ میلیون ریال به ۶۰۷۱۳۵۲۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون و ۷۵۴۶۰۰۰ ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۲ تعیین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا