ورزشی

لیست خرید پرسپولیس؛ تیکدری، آقایی‌پور، زنده‌روح، احمدزاده و لیموچی در چه شرایطی هستند؟

پرسپولیس سرمربی ندارد، اسمار لیستی نداد و رفت، اما باشگاه با این تفکر که مربی جدید بیاورد، این بازیکنان را می خواهد، لیست بازیکنان مورد نظرشان را برای مدتی آماده کرده است. و حتی قبل از پایان فصل گذشته شروع به جذب آنها کردند. است.

پرسپولیس به دنبال بازیکن جدیدی در پست های دفاع راست، وینگر، هافبک میانی و فوروارد است و به همین منظور گزینه هایی در لیست قرار گرفته و پیگیری هایی برای جذب آنها انجام شده که شرایط آنها را مشخص می کند.

مهدی تکدری:

این بازیکن ۲۷ ساله کرمانی که در مس کرمان چهره شد، علاوه بر دفاع راست در پست بال وینگر یا وینگر راست بازی می کند. او یک بار در تراکتور خوش درخشید و به تیم ملی دعوت شد اما بعد از آن در گل گهر چندان درخشید. تیکداری فصل گذشته ۲۱ بازی برای گل گهر انجام داد و ۱۲۶۹ دقیقه در زمین حضور داشت و نه گلی زد و نه پاس گلی. تیکداری سابقه دو مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی را دارد اما پرسپولیس می خواهد رقیبی برای دانیال اسماعیلی فر داشته باشد. مدیران باشگاه معتقدند کنعانی زادگان دو بار به تساوی رسید اما حالا ستاره تیم ملی و پرسپولیس است و این موضوع برای پورعلی گنجی هم صدق می کند.

جواد آقایی پور:

پرسپولیس برای خط حمله به دنبال این مهاجم ۲۴ ساله رشتی است اما رقبای قدرتمندی در راه جذب او هستند و خود آقایی پور نیز به دنبال لژیونر شدن است. پرسپولیس هم در نیم فصل به دنبال آقایی پور بود که باشگاه استقلال بند آزادسازی ۲۰ میلیارد تومانی برای او در نظر گرفت. نکته جالب اینکه قرارداد این بازیکن با تیم خوزستانی ۲ میلیارد تومان است. آقایی پور که در لیگ ۹ گل به ثمر رساند یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته بود و به تیم ملی رسید اما بعید است پرسپولیس بتواند او را جذب کند.

احمدرضا زندروح:

پرسپولیس یک بازیکن دیگر از گل گهر می خواهد اما این بازیکن یک هافبک دفاعی ۳۱ ساله با مشخصات فنی مثبت است که ورودش به پرسپولیس برخلاف بحث جوان سازی تیمی است که میانگین سنی اش به بالای ۳۲ سال می رسد. زنده‌روح در ۲۸ بازی لیگ برتر به میدان رفت و ۷ گل به ثمر رساند که البته بیشتر از روی نقطه پنالتی بود. با این حال سوال اینجاست که با وجود اسدبیگی، ریگی و بازگشت سرلک چرا پرسپولیس به دنبال هافبک دفاعی است؟

فرشاد احمدزاده:

عجیب ترین گزینه شماره ۱۰ سابق این تیم است که یک بار راهی فوتبال اروپا شد و پس از حضور ناموفق در لهستان به این تیم بازگشت اما به طرز عجیبی پرسپولیس را ترک کرد. فرشاد احمدزاده ۳۱ ساله است و در فصل قبل در ۳۴ بازی ۶ گل و ۵ پاس گل برای سپاهان به ثمر رسانده است. او همیشه در مسابقات باشگاهی درخشیده است.

مهدی لیموچی:

وینگر فنی ایرالکو که تا پیش از مرحله نیمه نهایی ۳۲ بازی در تمامی رقابت ها برای تیمش انجام داده است، با زدن ۶ گل و ۶ پاس گل به تیم ملی راه یافت. اگرچه نتوانست در این فیفادی بازی کند. لیموچی در بازی حذفی مقابل پرسپولیس ستاره بود و مورد توجه مدیران باشگاه قرار گرفت. ظاهرا این بازیکن بند فسخ هم دارد که ۴ میلیارد تومان است. لیموچی ۲۴ ساله است و در کنار آقایی پور تنها گزینه های جوان پرسپولیس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا