اخبار اقتصاد ایران

لیست خودروهای انتخابی جانبازان با سقف ارزش اعلام شد + جدول

جانبازان ۷۰ درصد می توانند از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ لغایت امروز سه شنبه ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ ثبت نام کنند.

ایران تحلیل به نقل از تسنیم، به منظور انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودروهای وارداتی قابل فروش توسط شرکت های واردکننده خودرو، سامانه ثبت نام جانبازان از روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۳۰۲ لغایت امروز سه شنبه ۱۴۰۲ ۱۰/۷۰ درصد می باشد. ۱۱ در دسترس متقاضیان برای ثبت نام است.

۲. در مرحله اول به ایثارگران واجد شرایط از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
۳. ثبت نام جانبازان در سه سطح جانبازی شامل جانبازان ویژه ۷۰ درصد با سقف ارزش خودروهای وارداتی تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد با سقف ارزشی ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد با سقف ارزشی به ترتیب ۲۵ هزار یورو از ۴ تا ۵ برای سطح یک و از ۶ تا ۷ برای سطح دو و از ۸ تا ۱۰ بهمن ماه برای شرکت کنندگان سطح سوم انجام می شود.
۴. ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز برای ایثارگران واجد شرایط فعال خواهد بود.
۵. بدیهی است ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه، واردات قطعی نبوده و مراتب بعدی از طریق مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی خواهد شد.
۶. آدرس سایت مرحله مقدماتی ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد.
Janbazan.saleauto.ir
۷. ایثارگران باید در زمان تعیین شده مجاز به ثبت نام در سامانه باشند.

شایان ذکر است چنانچه جانبازی پس از تاریخ ۱۰/۰۲/۱۳۹۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) به هر نحوی از تسهیلات ماده ۴۵ (خودروی داخلی یا خارجی) بهره مند شده باشد مشمول واردات خودرو نخواهد بود.
همچنین چنانچه در مراحل ثبت نام و انتخاب خودرو مشخص شود که جانباز از تسهیلات ماده ۴۵ استفاده کرده است از لیست معرفی شده خارج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا