اخبار اقتصاد ایران

لیست شغل های میلیاردی در ایران و جهان + کف و سقف درآمد(برای زنان و مردان)

آیا می دانید ده ها شغل با درآمد میلیاردی در ایران وجود دارد؟ برخی از این مشاغل بر خلاف نظر بسیاری از افراد ساده هستند، اما نیاز به دانش و مهارت کافی دارند. از جمله مشاغل با درآمد میلیاردی در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد: سئو، جراحی زیبایی، مدیریت رستوران، تولید محتوا، سرمایه گذاری در بازارهای مالی، تدریس خصوصی و دندانپزشکی اشاره کرد

در این گزارش ضمن بررسی مشاغل میلیاردی در ایران به تشریح درآمد تقریبی هر یک در کشور خود و خارج از ایران پرداخته ایم. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت های بازاریابی به دنبال متخصصان سئو و محتوا در شهرهای مختلف هستند و حقوق آنها برای کارکنانشان متنوع است. چون خدمات سئو در تهران با مشهد فرق دارد. اگر به دنبال درآمد خوب هستید، کسب تخصص در این مشاغل دیجیتال برای شما مفید خواهد بود.

توجه داشته باشید که برای ورود به هر شغلی شرط اول علاقه و سپس داشتن مهارت است با ما همراه باشید تا پردرآمدترین مشاغل را به شما معرفی کنیم.

معرفی مشاغل میلیارد دلاری در ایران

بهترین مشاغل میلیاردی در ایران عبارتند از:

یک متخصص سئو شوید

سئو یکی از سودآورترین مشاغل دنیاست که به بهینه سازی وب سایت و افزایش مخاطبان آن کمک می کند. هر چه خدمات سئو بهتری برای یک سایت ارائه شود، مشتریان و کاربران روز به روز افزایش خواهند یافت. به همین دلیل بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا برای افزایش مشتریان خود از حرفه ای ترین کارشناسان سئو کمک می گیرند تا روز به روز بر تعداد طرفداران خود بیفزایند.

بسیاری از مراکز خدمات طراحی سایت تهران آنها در زمینه سئو کار می کنند. این شرکت ها در کنار مشتریان خود هستند تا وب سایت آنها روز به روز پیشرفت کند و از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو به عنوان یک وب سایت بهینه شناخته شود.

در زمینه سئو اقدامات مختلفی می توان انجام داد که از جمله آنها می توان به لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی، تولید محتوای حرفه ای، استفاده از عکس های با کیفیت و … اشاره کرد که برای ورود به سئو به کامپیوتر و آموزش نیاز دارید.

درآمد سئو

  • درآمد کارشناس سئو در ایران برای افراد مبتدی از حداقل ۳ میلیون شروع می شود و برای گروه های حرفه ای به ۵۰ میلیون در ماه می رسد.
  • در کشورهای اروپایی، درآمد یک سئو سایت تقریباً بین ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ یورو در سال است. این به کشوری که در آن هستید نیز بستگی دارد.

جراحی زیبایی

روز به روز شاهد جراحی های زیبایی جدید هستیم که به افراد کمک می کند تا چهره و اندام مورد نظر خود را به دست آورند. جراح زیبایی می تواند با انجام عمل های مختلف بر روی بدن یا صورت افراد درآمد قابل توجهی کسب کند.

شما می توانید در زمینه های مختلف جراحی زیبایی فعالیت کنید. از کانتورینگ بدن و کاشت پروتز سینه و لگن گرفته تا انجام عمل های زیبایی صورت مانند لیفت ابرو، جراحی مرکزی لب و غیره، همگی بخشی از عمل های زیبایی هستند که می توانند درآمد بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشند.

درآمد این شغل

یک جراح زیبایی در ایران می تواند ماهیانه بین ۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد. در اروپا درآمد سالانه آنها حدود ۲۵۰ هزار یورو است.

شما صاحب یک رستوران هستید

رستوران داری یکی از مشاغل میلیاردی ایران است. مردم ایران بیش از هر عامل دیگری به تغذیه خود اهمیت می دهند، بنابراین اگر بتوانید رستورانی با منوی متنوع و غذاهای خوشمزه باز کنید، با افزایش تعداد مشتریان، درآمد بسیار خوبی نیز کسب خواهید کرد.

رستوران داران می توانند انواع غذاهای سنتی، خارجی، دریایی و فست فود را تهیه کنند. باید به ذائقه مردم بومی رستوران خود توجه کنید و منوی خود را مطابق سلیقه آنها کامل کنید. در صورت موفقیت در این زمینه امکان تاسیس شعب مختلف در سطح شهر و سپس کشور را دارید که به معنای فرصتی برای ایجاد درآمد بیشتر است!

یکی از مشاغل پولساز، رستوران داری است

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مشاغل پردرآمدی است که می تواند شما را در مدت زمان کوتاهی میلیاردر کند. بسیاری از افرادی که در یوتیوب یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعال هستند، با تولید محتوای حرفه ای توانسته اند از طریق تبلیغات و روش های دیگر درآمد بسیار خوبی برای خود ایجاد کنند.

تولید محتوا حوزه های مختلفی دارد. از تولید محتوای متنی گرفته تا صوتی یا تصویری؛ ابتدا باید علاقه خود را بسنجید و سپس با توجه به این علاقه در یکی از زمینه های شغلی کار کنید.

درآمد تولید محتوا

درآمد تولید محتوا در ایران بسته به نوع محتوای متنی یا تصویری متفاوت است از ۲۵۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان در خارج از ایران نیز می توانید محتوا تولید کنید درآمد از ۲۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار در ماه دارند

تولید محتوا یکی از پردرآمدترین مشاغل دیجیتال است

سرمایه گذاری در بازارهای مالی

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از راه های عالی است که بسیاری از مشاوران تجاری به مشتریان خود توصیه می کنند. بازارهای مالی مانند بازار سهام، ارزهای دیجیتال یا فارکس فرصت های بسیار خوبی برای درآمدزایی در اختیار شما قرار می دهند. توجه داشته باشید که سود و زیان در این معاملات بسیار بالاست، پس باید مهارت خود را در این زمینه ارتقا دهید.

تدریس خصوصی

این روزها مربیان و معلمانی در هر زمینه ای هستند که توانسته اند درآمدهای بسیار خوبی از این روش کسب کنند. می توانید در رشته ای که در آن مهارت دارید تدریس خصوصی انجام دهید و روز به روز شاگردان بیشتری پیدا کنید و درآمد بیشتری را تجربه کنید.

برخی از معلمان خصوصی با فعالیت های حرفه ای خود و فروش دوره های مختلف توانسته اند میلیاردها دلار درآمد کسب کنند. همچنین می توانید دوره های آموزشی تهیه کرده و در وب سایت یا شبکه های اجتماعی به فروش برسانید.

متوسط ​​درآمد این شغل در ایران از ساعتی ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود. در خارج از ایران این درآمد ماهانه ۴۱۰۰ دلار است.

دندانپزشکی

دندانپزشکی یکی از پردرآمدترین مشاغل در حوزه پزشکی است که می تواند درآمد میلیاردی برای شما به ارمغان بیاورد. در این شغل داشتن مهارت ها و تجهیزات به روز در درآمد شما بسیار موثر است. علاوه بر درمان دندان می توانید روی زیبایی دندان ها مانند لمینت، بلاک چین، ارتودنسی دندان کار کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

درآمد یک دندانپزشک می تواند بین ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون در ماه باشد. این درآمد در خارج از ایران حدود ۲۳۸۰۰۰ هزار دلار در سال است.

دندانپزشکی یکی از مشاغل میلیاردی ایران است

مشاغل میلیاردی در ایران، متنوع و جذاب

مشاغل میلیاردی در ایران بسیار متنوع و جذاب است. در واقع، شما می توانید میلیاردها درآمد را در بیشتر زمینه های شغلی تجربه کنید، به شرطی که مهارت و دانش کافی در این زمینه کسب کنید. در این گزارش پردرآمدترین مشاغل را به شما معرفی کردیم. اگر به حوزه های دیجیتال علاقه دارید، به سراغ کارهای تولید محتوا و سئو بروید تا درآمد نسبتا خوبی کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا