ورزشی

لیورپول، بی‌رحمانه خون شیاطین سرخ را ریخت

تیم فوتبال لیورپول با نمایشی قدرتمند شکست سنگینی را در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد به ارمغان آورد و با درخشش محمد صلاح توانست این تیم را ۳-۱ شکست دهد.

کاسمیرو، هافبک سرشناس منچستریونایتد در این دیدار عملکرد ضعیفی داشت و روی دو گل لیورپول تاثیرگذار بود.

جدال این دو سرمربی هلندی هیجان انگیز بود تا اینکه اولین موقعیت جدی لیورپول در دقیقه ۷ توسط ترنت الکساندر آرنولد به گل تبدیل شد. اما این گل به دلیل تاثیرگذار بودن محمد صلاح و آفساید بودن توسط VAR رد شد! بازی کم کم متعادل شد و یونایتد عقب نشینی نکرد تا دوباره ضربه بخورد. اما باز هم شیاطین سرخ در این نیمه نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و در دقیقه ۳۵ خطای مرگبار کاسمیرو به رایان خرونبرخ رسید که پاس او به محمد صلاح منجر به گل ستاره مصری شد. ارسال صلاح توسط لوئیس دیاس با ضربه سر به گل تبدیل شد. در دقیقه ۴۲ زوج مرگبار لیورپول یک گل دیگر برای این تیم به ثمر رساندند. پاس زیبای محمد صلاح با ضربه زمینی لوئیس دیاس گل دوم ستاره کلمبیایی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم با وجود اینکه منچستریونایتد در تلاش برای کاهش فاصله بود، در دقیقه ۵۶ محمد صلاح بار دیگر زهر خود را ریخت. ستاره مصری این بار با یک ضربه دقیق دروازه آندره اونانا را نابود کرد. لیورپول که دیگر نیازی به تلاش برای گلزنی نداشت، عقب نشینی کرد و شیاطین سرخ سعی کردند از بار این شکست سنگین بکاهند.

لیورپول با این برد ۹ امتیازی شد و با گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت. منچستریونایتد با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.


توضیحات گل:

منچستریونایتد ۰-۱ لیورپول (لوئیس دیاز، دقیقه ۳۴): اشتباه فاحش کازمیرو باعث شد تا صلاح صاحب توپ شود و ضربه سر دیاز وارد دروازه منچستریونایتد شد.

منچستریونایتد ۰-۲ لیورپول (لوئیس دیاز دقیقه ۴۲): سناریوی گل اول تکرار شد. این بار صلاح روی اشتباه کاسمیرو هجوم آورد و دیاز را در عمق پیدا کرد و این بازیکن کلمبیایی با ضربه خوب خود گل دوم را به ثمر رساند.

منچستریونایتد ۰-۳ لیورپول (محمد صلاح، دقیقه ۵۵): پرس فوق العاده لیورپول باعث شد تا مینو این بار توپ را در محاصره آنها آشکار کند و صلاح که در عمق دویده بود صاحب توپ شد و گل سوم را به زیبایی به ثمر رساند. ممکن است. گل منچستریونایتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا