ورزشی

لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود

کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم افتتاحیه زورخانه شهید رئیسی در شهر دانسفهان قزوین درباره آخرین وضعیت سیستم VAR در فصل جدید لیگ برتر فوتبال گفت: ۱۱۰ میلیارد برای فاینانس VAR و دو دستگاه وارد شده است. سه ماه گذشته و بازی های استقلال و پرسپولیس و تعدادی از بازی های تیم ملی با آن برگزار شد، قطعا فصل جدید لیگ برتر فوتبال با VAR برگزار می شود.

وی همچنین به پاداش ۴ برابری مدال آوران المپیک پاریس نسبت به دوره قبل اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره ۴۰ سهمیه در ۱۴ رشته ورزشی در حال اعزام به المپیک پاریس است که تمامی شرایط لازم توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران. تا بدون دغدغه در این دوره از بازی ها حضور پیدا کنند. همچنین پاداش ۴ برابری مدال آوران المپیک را نسبت به دوره قبل اعلام کردیم تا انگیزه بیشتری برای حضور در این دوره از بازی های المپیک داشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: همه شرایط خوب برای مدال آوری رشته های مختلف فراهم است و این بستگی به تلاش و توانایی خود ورزشکار دارد. با این حال، میدان المپیک رشته سختی است و تعداد رشته های مدال آور محدود است. امیدوارم ورزشکاران خوب کشورمان بتوانند در این رشته های محدود نیز مدال های رنگارنگی کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در بحث تسهیلات برای ورزشکاران یک قسمت مربوط به پاداش مدال آوران است که هر ساله در مسابقات مختلف ایجاد می شود. همچنین دو مصوبه در دستور کار مجلس داریم که یکی سرباز قهرمان و دیگری استخدام ورزشکاران است.

وی در پایان به بحث طرح احداث شهرک قهرمانان و مدال آوران نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰۰۰ واحد مسکونی در این شهرک از سوی دولت پیشنهاد شده است که در صورت تصویب این شهرک احداث می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا