ورزشی

لیگ بعد هم بدون VAR

در شرایطی که موضوع اصلی اعتراض تیم های لیگ برتری به ویژه استقلال در هفته های گذشته عدم استفاده از فناوری کمک داور تصویری است، حالا رئیس روابط بین الملل فدراسیون از موانع و مشکلات جدی بر سر راه آنها خبر داده است. برای استفاده از VAR

علی ترقلی زاده، مسئول روابط بین الملل فدراسیون با اشاره به مسیری که برای خرید تجهیزات مربوط به کمک داور ویدیویی برای استفاده در فصل آینده لیگ برتر طی شد، گفت: دوستان می دانند که اساساً علاقه کمتری به مصاحبه دارم، اما اینجاست. مجبور هستم. می خواهم سخنان مهمی را با مردم عزیز و رسانه های جمعی در میان بگذارم تا افکار عمومی را برانگیخته کنم. در حالی که وزارت ورزش و جوانان تمام توان خود را برای آوردن VAR به ایران انجام داده است، رئیس فدراسیون فوتبال اعتبار خود را وسط گذاشته و حتی دکتر مخبر هم نامه ها و دستورات لازم را داده است اما متاسفانه تجهیزات. شرکت به مدت ۷ ماه در این زمینه بی احترامی کرده است.

وی ادامه داد: تا امروز ده ها جلسه برای تخصیص اعتباراتی که در اختیار شرکت تجهیزات برای این منظور است برگزار کرده ایم اما یک ریال از این بودجه به فدراسیون فوتبال نرسیده است و در آخرین بهانه این شرکت نام صداوا سیما را در وسط به کار برده است.» . در حالی که رسانه ملی و مدیران آن تا به امروز همکاری کاملی با فدراسیون داشته اند و مشکلی برای ورود تجهیزات ندارند و اساسا فدراسیون را تشویق می کنند تا این اتفاق بیفتد.

ترقلی زاده خاطرنشان کرد: اوزیران! آقایان محترم در شرکت تهیز! بودجه خرید تجهیزات مربوط به VAR در حساب شما است. معاون رئیس جمهور امضا کرده است. وزیر محکم ایستاد و دستور داد. رئیس فدراسیون فوتبال تمام تمهیدات را اندیشیده است.

دلیل این اتفاقات چیست؟ اینجا به فوتبالدوستان می گویم که علیرغم همه تلاش های انجام شده و با توجه به همه تلاش های مهندس تاج برای تسریع در ورود VAR به کشورمان، این روند برای فصل آینده با مشکلات و اختلالات جدی مواجه خواهد شد. هدف از بیان این چند خط این بود که همه از وضعیت فعلی فدراسیون مطلع شوند و امیدوارم دوستان فکر کنند و اجازه دهند مسیر پیش بینی شده فدراسیون به درستی طی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا