ورزشی

ماجرای استفاده از گاز اشک‌آور در فوتبال جوانان کشور چه بود؟

علی شهریارزاده درباره اتفاقات دیدار تیم های ایمان سبز شیراز و جوانان نساجی مازندران در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز گفت: این دیدار تا دقایق پایانی بدون مشکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه پایانی داور یک ضربه پنالتی اعلام کرد. به میزبان اعلام کرد.

وی افزود: با تصمیم داور، اعضای کادر فنی تیم نساجی وارد زمین شدند و علاوه بر فحاشی، به داور مسابقه نیز حمله فیزیکی کردند. پس از دقایقی درگیری، با یک پا در میانه های مسابقه، یک ضربه پنالتی زده شد و بازی به پایان رسید.

شهریارزاده ادامه داد: این پایان ماجرا نبود و پس از پایان بازی، اعضای کادر فنی تیم نساجی بار دیگر به داور حمله کردند. نیروی انتظامی نیز سعی کرد امنیت داور مسابقه را تامین کند و او را تا رختکن همراهی کند اما یک بازیکن نساجی مامور پلیس را هل داد و همین موضوع باعث شد یکی از ماموران پلیس از گاز اشک آور استفاده کند که در نتیجه تمام بازیکنان و مربیان کشته شدند. ، مدیران و حتی افراد بیرون. منطقه زمین فوتبال را تحت تاثیر قرار داد.

نماینده هیئت فوتبال فارس درباره بازیکن تیم نساجی نیز گفت: بازیکنی که با مامور پلیس ارتباط فیزیکی داشت دستگیر شد اما در نهایت پس از صحبت با ماموران پلیس همکاری خوبی داشتند تا این بازیکن بتواند به پرواز تیمش برسد. .

این داور اسبق فوتبال کشور یکی از دلایل اصلی درگیری را اعتراض بیش از حد مربیان دو تیم و ضعف داور در کنترل آنها دانست. و کارت زرد هم می داد، شاید اتفاقات آخر بازی نمی افتاد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های ایمان سبز شیراز و نساجی قائم شهر از هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر جوانان کشور عصر دوشنبه ۷ اسفند با یک گل به سود شیرازی ها به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا