ترندهای روز

ماجرای توقف یک سریال در تلویزیون به‌خاطر عطاران!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

خبرها حاکی از توقف پخش سریال «بادل» از تلویزیون به دلیل نامگذاری یکی از شخصیت های داستان پس از رضا عطاران است. اما رضا نصیری تهیه کننده بدل این موضوع را تکذیب کرد و دلیل توقف پخش این سریال را تشریح کرد.

«بادل» دومین سریال مستقل علیرضا مسعودی (علی مشهدی) بعد از سریال موفق «نوروز رنگی» است که کیفیت بدی ندارد، اما شنیده ها حاکی از آن است که نامگذاری یک شخصیت به نام رضا عطاران مانع از اجرای آن شده است.

رضا نصیری تهیه کننده بدل در پاسخ به این سوال که آیا توقف و عدم پخش سریال با توجه به شنیده ها به دلیل کیفیت پایین آن است، تصریح کرد: همه این حرف ها به کنار است، برخی مدام شیطنت می کنند. سه قسمت از سریال ما از تلویزیون پخش شد، مخاطب به خوبی کیفیت سریال را درک کرد، اگر آمار برنامه های تلویزیون را بررسی کنید متوجه می شوید که همه این حرف ها فقط غیر اخلاقی است. باید بدانیم که هادی شبکه دو با شبکه سه متفاوت است، بنابراین مقایسه آنها بیهوده است.

وی افزود: از سوی دیگر عده ای مدام می گفتند که چون نام یکی از شخصیت های سریال «رضا عطاران» است، پخش آن را متوقف کردند اما هیچ کدام از این ادعاها صحت نداشت و تنها به این دلیل پخش سریال متوقف شد. از شهادت رئیس جمهور و از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد، مسابقات جام ملت های اروپا و ماه محرم و صفر، خودمان به این نتیجه رسیدیم که پخش را متوقف کنیم چون اینطور سریال ما تکه تکه می شد و آسیب جدی می دید. بر این اساس تصمیم گرفتیم پخش سریال را به بعد از ماه محرم و صفر موکول کنیم.

نصیری با اشاره به تفاوت ساخت برنامه های سرگرم کننده مانند «کودک شو» با ساخت سریال های تلویزیونی مانند «بادل»، گفت: تجربه های مختلفی در تهیه و تولید آثار مختلف داشته ام بنابراین تفاوت چندانی بین این آثار نمی بینم. در حال حاضر تدوین بدل به پایان رسیده و تمام درگیری ذهنی من پخش این سریال ۲۶ قسمتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا