ترندهای روز

ماجرای حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی، صحت دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بعد از دو سال قرار بود مازیار لرستانی با سریال جدید منوچهر هادی به تلویزیون بازگردد اما حاشیه های کنار گذاشته شدنش از این سریال باعث شد تا او این خبر را تایید کند.

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته مقابل دوربین سریال جدید منوچهر هادی قرار گرفته بود اما ظاهرا مدیران تلویزیون در نهایت با حضور لرستانی مخالفت کرده و دستور حذف او و تصویربرداری مجدد سکانس های او با بازیگر دیگری را صادر کردند.

مازیار لرستانی که مدتی بود درباره این اتفاق نظری نداده بود، سرانجام به حذف خود از سریال در حال ساخت منوچهر هادی واکنش نشان داد.

ماجرا از این قرار است که شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون به برکناری مازیار لرستانی واکنش نشان داد و نوشت: «مازیار عزیز، بدون شک جایگاه و ارزش شما به عنوان یک هنرمند، نویسنده، کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست. از این خبر که اخیرا در فضای مجازی متوجه شدم شما را از سریال جدیدی که در آن مشغول بازی فوق العاده تان بودید حذف شده اید، تعجب کردم، نمی دانم دستان پشت پرده بر چه اساسی چنین تصمیم عجیبی گرفته اند و امیدوارم شایعه ای بیش نباشد، نتیجه هر چه باشد، حضور ارزشمند شما در دنیای هنر تأثیر ماندگار و بی بدیل خود را داشته و خواهد داشت.»

مازیار لرستانی نیز در واکنش به اظهارات شراره رخام نوشت: من به عنوان یک هنرمند و یک انسان هیچگاه کاری خلاف شرع و شرع انجام نداده ام و می دانید که در دو سال گذشته آنقدر زجر کشیده ام که می پرسید. .. من خود را تسلیم خدا کرده ام.. و هیچ پناهگاهی جز نور الهی من نیست، بی شک نور الهی حجاب ظلمت را خواهد زد.

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته و در آستانه عید نوروز جلوی دوربین سریال منوچهر هادی رفته بود. سریال مذکور کمدی است و برای شبکه سوم سیما ساخته می شود، البته این سریال در سکوت خبری در حال تولید است و جزئیاتی از آن در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا