ترندهای روز

ماجرای حمله با شوکر به هوادار پزشکیان چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فرارو: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن عده ای ناشناس با حضور خانواده وکیل با وی درگیر شدند.

روز شنبه ۹ تیر ماه، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن او و شکر به وکیل دادگاه خانواده در تبریز به دلیل نصب پوستر پزشکان روی لپ‌تاپ شخصی‌اش جلوی چشمان خانواده‌اش حمله کردند.

ماجرای حمله با شوکر به هواداران پزشکی چه بود؟

موضوعی که مسعود مزیکیان نیز در مناظره با سعید جلیلی به آن اشاره کرد و جلیلی تلویحاً گفت که مخالف این رفتارها است.

حال پس از گذشت چند روز نامه ای به تاریخ ۲۰ تیرماه منتشر شده که در آن محسن منصوری رئیس ستاد ایران تحلیلات سعید جلیلی در نامه ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شده است.

نامه محسن منصوری به شرح زیر است:

برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین آقای محدی آزاد

دادستان محترم کل کشور

با سلام و احترام

یادآوری می کند که اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن فردی به بهانه طرفداری یکی از نامزدهای محترم ایران تحلیلات در حضور خانواده اش توسط چند نفر مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

ضمن محکومیت شدید این گونه رفتارهای غیراخلاقی، غیر دینی و غیر اصولی، دستور فرمایید موضوع با فوریت و با حساسیت ویژه رسیدگی شود.

از آنجایی که این گونه رفتارهای مشکوک به اعتماد عمومی و مشارکت مردم عزیز در ایران تحلیلات لطمه جدی وارد می کند و موجب ناامیدی مردم عزیز می شود، تسریع در شناسایی و اطلاع افکار عمومی از عوامل اصلی و پشت صحنه این گونه رفتارهای مجرمانه که منجر به ناامیدی مردم عزیز می شود. برخلاف موازین اخلاقی، شرعی و انسانی، مورد انتظار و اکید این ستاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا