ترندهای روز

ماجرای خبرساز حال نامساعد امیر تتلو در زندان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو گفت: موکلم به برخی از قرارهای صادره از سوی دادگاه اعتراض و برخی دیگر را رعایت کرده است.

الهام رحیمی فر وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد در روزهای آینده موکل شما با قرار وثیقه از زندان آزاد شود، گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری های ما، جناب محترم قضات قوه قضائیه هنوز با آزادی وی با قرار وثیقه موافقت نکرده اند و یا با تمهیدات دیگری صورت نگرفته است، هرچند تلاش خواهیم کرد تا متهم از این شرایط استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر عدم صلاحیت متهم مطرح شده است که آیا این خبر تایید می شود یا خیر، گفت: این موضوع صحت ندارد.

رحیمی فر گفت: در همین راستا امروز یکی از همکاران ما به عیادت ایشان رفت و مشاهده کرد که حال آقای مقصودلو خوب است و مشکل جسمی ندارد. و از هموطنان خواهشمندیم به این شایعات توجه نکنند و فقط اخبار منتشر شده از سوی وکلا و قوه قضائیه را تایید می کنیم.

وکیل مقصودلو در پاسخ به این سوال که پیش از این و در جریان رسیدگی به پرونده بسیاری از متهمان شاهد باج گیری خبری از سوی خانواده های متهم بوده است اما در این پرونده چنین رفتاری به ویژه مشاهده نشده است و چه بوده است. وی گفت: علیرغم وجود مدیریت و همکاری خوبی در این پرونده از سوی خانواده به ویژه مادر محترم ایشان صورت گرفت و با وکلای متهم همکاری کامل داشتند و لازم می دانم از این بابت تشکر و قدردانی نمایم. صبر و همکاری مادرانه آنها.

وکیل تتلو گفت: اینگونه پرونده ها باید با مدیریت صحیح همراه باشد زیرا جزئی از کار مدیریت صحیح پرونده است. نکاتی را به مادرش گفتم و او با وجود فشارهایی که روی او بود، صبر مادرانه داشت

وی افزود: به عنوان وکیل متهم از انجام مصاحبه تا زمان ابلاغ دستگاه قضایی خودداری کردم. دلیل این امر این بود که معتقدم گمانه زنی های رسانه ای گاهی در رسیدگی به پرونده ها مشکل ایجاد می کند در حالی که در فضای آرام می توان تصمیمات بهتری گرفت.

رحیمی فر در پاسخ به سوال دیگری مهر وی در خصوص اعتراض یا عدم اعتراض به حکم صادره نیز گفت: حق اعتراض و حق تمکین به رای صادره را داشتند و در این مورد از هر دو حق خود استفاده کردند.

وی ادامه داد: متهم در خصوص برخی از آرا به رأی صادره از سوی دادگاه تمکین و به دستگاه قضایی اعتماد کرده و تسلیم رأی شده است.

وکیل تتلو گفت: البته تصمیم گرفتیم به برخی از آرایی که قضات اشد مجازات در نظر گرفته بودند اعتراض کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا