ورزشی

ماجرای درگیری نکونام و علی خسروی چیست؟

سوم دی ۱۴۰۲ پس از بازی استقلال و گل گهر در هفته چهاردهم که با نتیجه ۱-۱ مساوی شد، جواد نکونام در نشست خبری پس از این بازی به گل گل گهر اعتراض کرد و گفت: شیتیل را غیر از گل گهر بگیرید. کارشناسانی که تکلیفشان روشن است». است، سایر کارشناسان داوری می توانند در مورد صحنه های این بازی اظهار نظر کنند.

پس از این صحبت ها، علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران در مصاحبه ای در اعتراض به صحبت های نکونام اظهارات جنجالی کرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت:

اینها خودشان نهال بودند، مردم را فرستادند که به ما شیطیل بدهند، ما آنها را بیرون انداختیم، در همین لیگ امسال بارها به ما رشوه دادند، اما ما به خاطر انسانیت و نجابتمان قبول نکردیم، حتی به مسئولان گفتند که با ما همکاری کنید.

آقای سرمربی اگر افتخار دارید چرا در واتس اپ با من تماس می گیرید؟ تو جرات نداری چرا به دلالان خود می گویید در کافی شاپ قرار بگذارند؟ اگر ما قاتل هستیم، چرا اسم ما را نمی برند؟ افرادی که چنین اظهاراتی را بیان می کنند، خود احمق هستند.

حالا خسروی شب گذشته در صفحه شخصی خود مدعی شد که پس از آن صحبت ها تهدید به مرگ شده و به خانواده اش بی احترامی شده است.

وی امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین خوش خوان حضور یافت و درباره این اتفاقات گفت: در فضای مجازی مرا تهدید کردند که در تشییع جنازه حسین خوش خوان مرا خواهند کشت چون ثابت کردم که قضات ما شلخته نیستند. ما جیب بر نیستیم برگه ای را که از ما خواستند نگرفتیم و از دفتر بیرون انداختیم و همه می دانند کی هستند.

داوران ما در فوتبال تمیزترین هستند، کمترین را می گیرند و بیشترین تلاش را می کنند. نام هرکسی را که به او شیتیل دادید نام ببرید. در حقوق جزا ابتدا رشوه دهنده (رشوه دهنده) و سپس رشوه گیرنده دستگیر می شود. به طرفداران خود نگویید اینقدر به ما فحش بدهند. من خیلی فحش دادم، ۹۰۰۰۰ بار فحش دادم و چیزی نگرفتم. در این مراسم مرا تهدید به قتل کردند. منتظر بودم من حتی محافظ هم ندارم. هر کس بخواهد مرا به نام خدا بکشد. منتظرم ببینم کی میاد منو بکشه.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا