ورزشی

ماجرای زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد

مدتی پیش بود که مهدی قیدی تمام عکس های خود با همسرش (ستاره معصومی) را از اینستاگرام پاک کرد تا شایعه جدایی این دو نفر به گوش برسد. همسر این بازیکن پس از طلاق و جدایی تمامی اموال و دارایی های او را که به نام خودش بود مصادره کرد و حاضر به بازگرداندن آنها نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان در شمال تهران، ویلا در شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چندین برابر مهریه همسرش است اما همسر این بازیکن این املاک را گرفته و مهریه می خواهد. .

این خبر با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران در فضای مجازی مواجه شده است:

شهاب آذرنیا در توئیتی به این اتفاق و مهریه و ازدواج پرداخت: به جای مقصر جلوه دادن مهدی قائدی، مملکت را مقصر بدانید: مهریه را ۵ سکه می گذارید که تقریباً ۲۵۰ میلیون می شود; از حقوق ۲۰ میلیونی ماهیانه به فرض اینکه نصف حقوقتان را پس انداز کنید نتیجه کار نزدیک به دو سال شما خواهد بود!

فرض کنید هر سه ماه دو تا چهار ربع سکه می‌خرید. مشکل این است که در این مملکت شب می خوابی و صبح می گویند جنگ شده و سکه ها ۴۵ میلیون و ۱۰۰ میلیون و ۱۵۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون شده است اما حقوق شما به این میزان افزایش نمی یابد.

واقعیت این است که سکه یک میلیون تومانی سال ۱۳۹۵ شده ۴۵ میلیون یعنی ۴۵ برابر، اما حقوق شما در نهایت ۱۰ برابر شده است!!!

مهدی قائدی اینجاست من و تو با این ۵ سکه هلاک می شویم!!!

در واقع، کسانی که یک میلیون سکه دارند، ۱۱۴ سکه مهر آنها سفارش ۴۵ میلیون سکه و ۵ سکه دارند!

کاربر جک ویلسون نیز واکنش جالبی نسبت به ازدواج دارد: اگر می خواهید ببینید چگونه همسریابی می تواند زندگی حرفه ای شما را تحت الشعاع قرار دهد، کافی است به زندگی مهدی قیدی نگاه کنید.

کاربر ملوان درباره این اتفاق خطاب به مهدی قیدی نوشت: من این حرکات را از چهره زن قیدی دیدم، واقعا انتظارش را داشتم.

کاربر علی نیز اینگونه واکنش نشان داد: مهدی قیدی تمام عمرت گل می زدی، دیدی همسرت چطور بهت خیانت کرد.

کاربر جایگاه میگداد در مورد ازدواج توصیه درستی کرد: مرد باید تا روزی که زنده است دارایی خود را در اختیار داشته باشد و به تشخیص خود …. هیچ ملکی به نام زن و فرزند نباشد. مهدی قائدی آخرین نمونه از این دست است

سیامک همچنین نوشت: به افرادی که به دلیل علاقه با آنها در ارتباط هستید و به دلیل منفعت در کنار شما هستند توجه کنید.

کاربر نیلگون نیز واکنش مشابهی داشت: اگر به همسرتان اعتماد کامل ندارید به او نگویید چه دارید و چه ندارید! مهدی قیدی را ببین فقیر شد!

زرشک درباره قانون مهریه نوشت: درست است که مهدی قیدی ساده انگاری و اشتباه کرد، اما ضعف قانون مهریه قابل رفع نیست، قانون نباید اجازه سوء استفاده از آن را به سودجویان بدهد. علاوه بر این، در سراسر جهان، باشگاه حرفه ای بازیکنان خود را مدیریت و کنترل می کند.

ابومصطفی در پایان واکنش تامل برانگیزی داشت: بله دوستان مثل قائدی نباشید. اموالی را که با هزینه زندگی به دست می آورید نامی نبرید. این عشق نیست احمق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا