ترندهای روز

ماجرای صبا آذرپیک و ادعای سقط جنین چیست؟!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رسانه فرارو نوشته است: صفورا آذرپیک معروف به صبا آذرپیک بر اساس حکم صادره به ۵ فقره نشر اکاذیب و تهدید افراد در ۲۰ مورد. خرداد وارد زندان شد.

عط الله حافظی، همسرش دیروز در توییتی نوشت: در جریان دادگاه، همسرم صبا آذرپیک سقط جنین کرد و هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و تحت نظر پزشک بود.

حافظی به این توئیت بسنده نکرد و امروز در توئیتی دیگر نوشت: دیروز همسرم صبا آذرپیک به دلیل خونریزی شدید از زندان به بیمارستان منتقل شد و در این ماه بارداری خود را از دست داد. بهمن بعد از ۹ ساعت جلسه دادگاه جنین دو ماهه ما سقط شد.

به گفته یک منبع آگاه، آذرپیک در سال ها و ماه های گذشته بارها برای اجرای حکم تماس گرفته و اعلام کرده که باردار است که در توییت همسرش نیز دیده می شود.

او در بخشی از توئیت خود می گوید که آذرپیک هفته گذشته در جریان دادگاه به دلیل فشار روانی جنین خود را از دست داده است، اما حافظی مجدیر امروز در تناقض آشکار می گوید آذرپیک «دیروز» به دلیل یک بیماری به بیمارستان منتقل شده است. سقط جنین

باید از این زوج پرسید که چرا آذرپیک هر بار که به دادگاه فراخوانده می شد باردار بوده و جنین خود را در جریان دادگاه از دست داده است؟ آیا نباید گفت که این حربه تنها راه ترحم آذرپیک و فرار از حکم قطعی با سیاه نمایی علیه دستگاه قضایی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا