اخبار بورس

ماجرای عجیب در ولتجار | دو روز مانده به عید در این شرکت چه خبر بود؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامتریلر پروژه ساختمانی ولتجار در منطقه ۱۲ تهران تحت عنوان مجتمع تجاری امیرکبیر و عوارض اخذ شده توسط شهرداری به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان (در صورت پرداخت تا پایان سال و اعمال تخفیف)، مدیریت در نظر دارد مبلغ مذکور را تا تاریخ ۸ اسفند (۲۳ میلیارد تومان) جهت اعمال تخفیف به استفاده کنید.

بر اساس خواسته های مدیریت شرکت کمبود نقدینگی و عدم توانایی مالی شرکت در خصوص پرداخت مبلغ مذکور آقای محمدمهدی مافی با در نظر گرفتن بخشی از تعهد شرکت به جامعه، این شرکت به عنوان شریک تجاری جدید پروژه معرفی شد!

در این راستا ۳۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از کل مبلغ مالیات توسط فرد مذکور به شهرداری و ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز توسط خود شرکت پرداخت شده است.

شخص حقیقی مذکور در قبال مبلغ پرداختی، ۴ ملک تجاری از پروژه امیرکبیر این شرکت با این کارشناسی ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرد.

اگرچه شرکت در خصوص معاملات با اشخاص وابسته موضوع ماده ۱۲۹ قانون اصلاح قانون تجارت را افشاء کرده است و این موضوع رسماً دارای شرایط صحت است، مدیریت شرکت از نظر ماهوی صحیح است. وی علیرغم اطلاعیه های متعدد شهرداری در ماه های گذشته، اقدامات لازم را برای تامین اعتبار تعهد فوق انجام نداد و موضوع را به روزهای پایانی سال و به هفتم اسفندماه و در آستانه تعطیلات رسمی موکول کرد. او یک شخص واقعی را به عنوان یک شریک تجاری جدید در نظر گرفت و در تاریخ ۶ فروردین ماه سال نو مشکلی را آشکار می کند که می تواند به طور جدی مورد بحث و چالش قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا