ترندهای روز

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

نرگس محمدی را بیشتر با سریال ستایش می شناسیم، سه گانه ای که حتی در بازپخشش همچنان محبوب است. البته او در سال های اخیر در کارهای زیادی که علی اوجی به عنوان تهیه کننده در آن ها حضور داشت به ایفای نقش پرداخته است مانند خیانت کیمیایی.

با همه این موارد، حرفه بازیگری او وزن چندانی ندارد. اما این روزها به دلیل جوکر زنان به محبوبیت غیرمنتظره ای دست یافته است. او نه مانند ناهید مسلمی باتجربه و خویشتن دار است و نه مانند سوسان پرور خلاق و بداهه نواز. او حتی یک زن زیبا است. او هم صدا ندارد اما نوعی به اصطلاح حماقت در چشمانش می آید و تصویر دختر جذاب لال را برای مخاطب جوکر زنده می کند.

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

البته رفتار احسان علیخانی هم به ساخت این تصویر کمک کرد، وقتی نرگس محمدی مدام کارکرد رنگ ها را اشتباه می گیرد و نمی داند هر رنگی در قوانین جوکر به چه معناست، به پرداخت هزینه تصویری که در سطور بالا اشاره شد کمک می کند. در هر صورت نرگس محمدی توانسته به طرز شگفت انگیزی برای خود محبوبیت ایجاد کند، به عنوان مثال می توان این جایگاه را با جایگاهی که عباس جمشیدی فر در جوکرهای قبلی به دست آورد مقایسه کرد.

بازیگرانی که با رئالیتی شوها و با آنچه در شخصیتشان است چهره می شوند. البته این تصویری که برای نرگس محمدی ساخته شده می تواند حرفه او را تغییر دهد، شاید از این به بعد کمتر او را در ملودرام های دردناک ببینیم و نقش دختر ناز را بازی کند، چیزی که در جوکر دیدیم و خیلی دوستش داریم. می آید

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

در اینجا برخی از نظرات کاربرانی که مخاطب جوکر بوده اند را مشاهده می کنید:

کاربری به نام هادی نوشته است: من هر وقت در جمع ۵ عمه و مامانم هستم واقعاً از خنده منفجر می شوم، آنها خیلی بامزه هستند. جوکر خانوما با تمام ضعف هایی که داره تقریبا همین حس رو به من میده و خنده داره. منفجر نمیشم ولی خنده داره SPN: نرگس محمدی هم واقعا خوبه و بامزه ترین.

توییتر «گردوخانم» هم طعنه زد: دارم قسمت های زنانه جوکر ۲ رو میبینم این نرگس محمدی واقعا خنگه یا داره خودش رو میزنه؟؟؟

میشم که خود را دانشجوی کارگردانی معرفی کرده بود در توییتی نوشت: فصل دوم جوکر پر از شوخی های جنسی در قسمت مردانه بود. برخلاف فصل اول که می‌گفتند بچه‌ها هم تماشا می‌کنند و بیشترشان رعایت می‌کنند، این بار هیچ توجهی نشد. اما جوکر زنانه، مخصوصا قسمت سوم، ارزش دیدن را برای سرگرمی و خنده داشت. نرگس محمدی و علیکا عبدالرزاقی دیگر چیزی نگو.

خاطره درباره جوکر زنانه نیز گفت: به گوگولی ترین بازیگر ایران درود می فرستم. نمی دانم این انسان واقعاً چنین احمقی بود یا مرا فریب داد.

اما نوشین نظر دیگری دارد و می نویسد: ای کاش مثل نرگس محمدی خنگ بودم. من به مغزش حسودی می کنم. من تعجب می کنم که او چگونه توانست خود را به این سطح برساند. حتی اگر او همسر علی اوجی شود، دیگر بازیگران زن او را مانند جوکر خواهند داشت. .

اکانت کاربری دلفین نیز در این مورد نوشته است: اگر وقار و شخصیت من را زیر پا نگذارید، باید بگویم که خیلی به خانم های جوکر خندیدم. مخصوصا سر لال نرگس محمدی.

رضا همچنین با گلایه ضمنی از فصل جدید جوکر نوشت: این قسمت زنان جوکر واقعا خوب بود، فقط کاش نرگس محمدی حذف می شد، خنگرو زیاد بازی می کند!

دلخوری احسان علیخانی از نرگس محمدی: دیوانه ام کردی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا