اخبار اقتصاد ایران

ماجرای واژگونی تریلی خودروهای وارداتی در منطقه آزاد انزلی چه بود؟

به گفته سخنگوی منطقه آزاد انزلی، دو دستگاه خودرو به دلیل قطع مدار بودن جک یکی از تریلرها واژگون شدند که به مبدأ بازگشت و خودروی جدید جایگزین شد.

افق میهن، از ساعاتی پیش ویدئوی کوتاهی از واژگونی خودرو در منطقه آزاد انزلی در فضای مجازی دست به دست می شود و از وارداتی بودن این خودروها خبر داده شده است.

بر اساس مصوبه دولت شرکت های واجد شرایط می توانند از هفتم مهرماه به کشور خودرو وارد کنند. اولین محموله خودروهای وارداتی وارد منطقه آزاد انزلی شد اما برخی خودروها دچار حادثه شدند.

مهدی کاظمیان سخنگوی منطقه آزاد انزلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: واردات خودرو به منطقه آزاد انزلی توسط بخش خصوصی انجام می شود که روز گذشته اولین محموله خود را وارد کرد.

وی با بیان اینکه در حین انتقال خودروها به انبار جک یکی از ترالی ها از کار افتاده است، گفت: بر اثر این حادثه ۲ خودرو واژگون شد و برای بقیه خودروهای وارداتی مشکلی وجود نداشت. .

سخنگوی آزاد انزلی با بیان اینکه پیش از این ۶۰ دستگاه خودرو در سه قطعه وارد شده است، افزود: خودروهای وارداتی دارای بیمه هستند و به شرکت مبدا برگردانده می شوند و خودروهای جایگزین توسط شرکت واردکننده مربوطه وارد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا