فناوری

ماجرای پر حاشیه خواستگاری تتلو از سارا و نیکای «پایتخت»

سارا و نیکا فرقانی اصل; دوقلوهای سریال پایتخت دادگاه به نکات جالبی درباره حضور یا عدم حضورشان در فصل جدید این سریال و حاشیه های فراوانی که برایشان ایجاد شده اشاره کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، خبر سریال جدید پایتخت و عدم حضور سارا و نیکا در فصل هفتم این سریال و ایران تحلیل دوقلوهای جدید بازتاب های زیادی در شبکه های مجازی ایجاد کرد تا اینکه سارا و نیکا فرقانی در واقع به آن واکنش نشان دادند و اعلام کرد: هیچ چیز ۱۰۰ درصد نیست و داستان پایتخت ۱۰ سال جلو می رود و ما بزرگ می شویم.

در همین راستا این دو بازیگر دوقلو که در سوئد زندگی می کنند و در فصل اول پایتخت ۶ ساله بودند و حالا در آستانه ۲۰ سالگی هستند در گفت وگویی تصویری به نکات جالبی از حضور خود در این سریال اشاره کردند. سرمایه و حاشیه هایی که در این زمینه ایجاد شد.

خلاصه گفتگوی وی را در ادامه بخوانید:

– از هشت ماهگی به اتفاق مادرمان که در برنامه «بازگشت به خانه» قالی بافی را تدریس می کرد به تلویزیون آمدیم و همان جا برای یک سریال ایران تحلیل شدیم. بعدها که بزرگ شدیم آقای تنابنده و مقدم عکس ما را دیدند و قرار شد فقط عکس ما در سریال باشد اما بعد از آن دوست داشتند و ما را برای بازی ترجیح دادند.

ما ۶ ساله بودیم و خیلی کوچک. در واقع به ما گفتند که قرار است از صبح تا شب بازی کنید. فکر می کردیم بازی عروسکی است اما ناگهان دیدیم مامان، بابا، کامیون، دوربین و… جدید داریم و سریال پایتخت شروع شد.

– قرار است هم نسخه سینمایی و هم نسخه سریالی ساخته شود اما هنوز با ما صحبتی نشده و گفتند هیچ چیز صددرصد نیست. به ما گفتند که حضور سایر بازیگران قطعی نیست. ممکن است ما را حذف کنند، ممکن است نکنند. حاشیه های زیادی برای ما ایجاد کردند. مثلاً به ما می گفتند چرا دیالوگ نمی کنی. در حالی که این موضوع اصلا دست ما نیست. علاوه بر این، همه چیز در بازیگری دیالوگ نیست. اینکه از بچگی باهاشون صمیمی بودیم خیلی مهم بود. گاهی ۱۷ ساعت پشت سر هم کار می کردیم، قهوه می دادند که خوابمان نمی برد.

– خسیار الوند وقتی زنده بود همه چیز فرق می کرد حتی لباس بازیگران را هم ایران تحلیل می کرد. صدا و لحن بازیگران را بیرون آورد و گفت مثلاً ارسطو این را بگوید. نقی باید اینطور حرف بزند. تا زمانی که آقای تنابنده هستند، الان همه چیز خوب است، اما تا زمانی که ایشان بودند، انرژی زیادی در کنار محسن تنابنده وجود داشت.

– ما از ته دل می خواهیم سرمایه باشیم، چون با آن بزرگ شده ایم، مثل خانواده ما بخشی از زندگی ما شده است. اگر خوب یا بد نباشیم باید قبول کنیم اما قطعا دلمون برایش خیلی تنگ خواهد شد.

– رقم دستمزد ما را نخواهید، چون این دوباره حاشیه خواهد بود. بگذریم ۶-۷ ماه که یک فصل بود بالای ۱۰۰ میلیون بود. اما اگر واقعاً به ما پول نمی دادند، دوباره بازی می کردیم. چون واقعا مثل خانواده ما بود. پیشنهادهای دیگری هم داشتیم، هم سینما و هم تلویزیون، اما یا در پایتخت کار می‌کردیم یا باید در سوئد باشیم و ادامه تحصیل بدهیم. من به بازگشت به ایران فکر می کنم. ما شخصا زندگی در ایران را بیشتر دوست داریم. اینجا ۶ ماه شب و ۶ ماه روز وجود دارد و تحمل آب و هوا سخت ترین است. به هر حال اگر ایران را دوست داشته باشید، آن را در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید.

– شغل پدرم را نمی گویم، چون ممکن است دوباره به حاشیه برود، اما شغل مادرم در سوئد کمک به کودکان اوتیستیک است.

– از طرفی پیشنهاد امیر تتلو به ما این بود که ما را نابود کنند. ما ندیدیم اما این خبر را برای ما ارسال کردند. ما اصلا اعتقادی به جذب فالوور و مخاطب نداشتیم. اگر بازیگر کارش را درست انجام دهد دیده می شود و همیشه در بازار می ماند. برای دیده شدن نیازی به ایجاد مرز نیست. ما همیشه سعی کردیم از لبه ها دور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا