ترندهای روز

مادر و پسر نقشه قتل پدر خانواده را اجرا کردند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

چند روز پیش و در پی کشف جسد مردی در منطقه کندور در جاده چالوس، تحقیقات پلیس آگاهی البرز برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مقتول مردی ۴۰ ساله بود که با شلیک گلوله به سرش کشته شد.

با وجود اینکه هیچ مدرک هویتی با این مرد وجود نداشت، اما در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که برادر مقتول ناپدید شدن وی را به پلیس گزارش داده است. به این ترتیب هویت مقتول فاش شد و ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر از برادر وی تحقیق کردند.

این مرد گفت: برادرم (کشته) با زن و پسرش در کرج زندگی می کردند. او چند روز پیش به زادگاه ما در غرب کشور رفت و پس از چند روز در حالی که پسرش و دوست خانوادگیشان در کنارش بودند به کرج بازگشت اما بعد ناپدید شد. حتی وقتی پیش پسر و همسرش رفتم، آنها هم ادعا کردند که از او خبر ندارند و نمی‌دانند چه بر سرش آمده است.

با اظهارات این مرد، ماموران به سراغ پسر مقتول رفتند و با بازجویی از این نوجوان ۱۷ ساله، اسرار قتل پدرش را فاش کردند. وی گفت: من و مادرم با پدرم اختلافات زیادی داشتیم و به همین دلیل قصد کشتن او را داشتیم. برای اجرای این طرح از دوست خانوادگی خود کمک گرفتیم. به این ترتیب زمانی که من و پدرم به همراه دوست خانوادگی مان از غرب کشور به کرج برمی گشتیم در مکانی خلوت توقف کردیم و دوست خانوادگی مان با شلیک ۲ گلوله پدرم را کشت و جسد او را در جاده چالوس رها کردیم.

با اعتراف پسر ۱۷ ساله، دستور دستگیری ۲ متهم دیگر پرونده نیز صادر و کارآگاهان در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

عامل اصلی جنایت که از دوستان خانوادگی متهم است در بازجویی ها به تیراندازی و قتل مردی ۴۰ ساله اعتراف کرد و به گفته سرهنگ حکمت الله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با با اعترافات متهمان، قرار قانونی برای آنها صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا