ترندهای روز

ماشین جدید کیم کارداشیان این رنج‌روور خاص است

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

تیونر انگلیسی «Urban Automotive» با همکاری تیونر دیگری از نسخه ویژه رنج روور برای کیم کارداشیان، سلبریتی آمریکایی رونمایی کرد. این دو تیم تمام توان خود را برای ساخت خودروی سفارشی با توجه به نیاز کارداشیان ها به کار گرفته اند. احتمالا جزئی ترین ماشین آنها تا کنون.

یک رنج روور صد هزار دلاری برای کیم کارداشیان

رنج روور کیم کارداشیان دارای کیت بدنه فیبر کربن و رنگ نقره ای نیمه براق است. قیمت این رنگ حدود ۲۰ هزار دلار تخمین زده می شود که با خودروهایی مانند میتسوبیشی میراژ یا کیا ریو برابری می کند.

ماشین جدید کیم کارداشیان همین رنج روور خاص است

این SUV همچنین بر روی رینگ های ۲۴ اینچی مونوبلاک «کاکتوس جک» برند فورجیاتو به سفارش کارداشیان سوار شده است. این رینگ ها تولید محدودی دارند و تعداد کمی از آن ها بیشتر نیست. بر روی این رینگ ها لاستیک های «Ultra Pro» از برند Werdstein قرار داده شده است که تاکنون هیچ رنجرووری از آن ها استفاده نکرده است.

ماشین جدید کیم کارداشیان همین رنج روور خاص است

در نمای بیرونی این رنجروور نیز می توانید نشان های KK را ببینید که این خودرو را منحصر به کیم کارداشیان می کند. به جز اینها هیچ تغییر دیگری در داخل و موتور ایجاد نشده است.

ماشین جدید کیم کارداشیان همین رنج روور خاص است

البته جالب است بدانید که تیونر انگلیسی Urban Automotive با تیونری به نام “Platinum Motorsport Group” از قاره ای دیگر برای ساخت این نسخه ویژه برای کارداشیان ها همکاری کرده است. در طی این فرآیند، Urban Automotive قطعات فیبر کربن را پس از تولید در بریتانیا به Platinum Motorsports در لس آنجلس ارسال کرد.

ماشین جدید کیم کارداشیان همین رنج روور خاص است

قیمت این رنج روور سفارشی ۳۰۶ هزار دلار است. شاید چنین قیمتی برای رولز رویس یا سوپراسپرت های سفارشی چندان بالا به نظر نرسد، اما برای این SUV قابل توجه است. کیم کارداشیان علاوه بر این خودرو، خودروهایی مانند مرسدس مایباخ S580 را در مجموعه خود نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا