بانک و بیمه

مانور بد موقع شاپرک

به گفته بازار ، خوانندگان کارت و برخی از دروازه های پرداخت آنلاین در تاریخ ۹ ژوئیه به مدت یک ساعت معامله شدند و بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ با مشتریان خود مشکل داشتند. با توجه به موارد مختلف دنبال شده ، نشان داده شد که شاپراک مانور برای اندازه گیری آمادگی خود دارد.

در اینجا باید از مدیران این مجموعه بپرسید که آیا این مانور به ذهن خطور کرده است یا آنها را برنامه ریزی کرده است. با توجه به چالش عدم پرداخت بدون اعلامیه صحیح و اطلاعات صحیح در مورد مشاغل مختلف ، شاپراک فقط از آن ناشی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا