فناوری

مایکروسافت ۶۵۰ کارمند ایکس باکس را اخراج کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: مایکروسافت حدود ۶۵۰ کارمند بخش بازی خود را اخراج کرد. این شرکت در حال حاضر ۱۹۰۰ کارمند اکتیویژن بلیزارد و ایکس باکس را اخراج کرده و چندین استودیو خود از جمله توسعه دهنده Redfall، Arkane Austin را تعطیل کرده است.

به گزارش The Verge، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در یادداشتی داخلی به کارمندان این خبر را اعلام کرد. بر اساس یادداشت اسپنسر، اخراج ها مربوط به معامله اکتیویژن بلیزارد است. رئیس Xbox همچنین خاطرنشان کرد که “هیچ بازی، دستگاه یا تجربه ای لغو نخواهد شد” و هیچ استودیو دیگری تعطیل نخواهد شد.

اسپنسر گفت: “به عنوان بخشی از همسویی ساختار تیم ما پس از کسب و مدیریت کسب و کارمان، ما تصمیم گرفته ایم که تقریباً ۶۵۰ نقش (عمدتاً شرکتی و پشتیبانی) را از Microsoft Gaming حذف کنیم تا کسب و کار خود را برای موفقیت طولانی مدت سازماندهی مجدد کنیم.”

رئیس Xbox در مورد تغییرات جدید توضیح می دهد

در این یادداشت آمده است: «با این تغییرات، تیم‌ها و منابع شرکتی و پشتیبانی ما برای رشد پایدار در آینده همسو می‌شوند و می‌توانند بهتر از تیم‌های استودیویی و واحدهای تجاری ما با برنامه‌ها و منابع خود حمایت کنند». به طور جداگانه، پیامدهایی برای سایر تیم ها وجود خواهد داشت زیرا آنها چرخه حیات و عملکرد بازی ها را اولویت بندی و مدیریت می کنند. “هیچ بازی، دستگاه یا تجربه ای لغو نخواهد شد و هیچ استودیویی به عنوان بخشی از تغییرات امروز تعطیل نخواهد شد.”

خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در ماه اکتبر پس از ماه ها درگیری حقوقی با رگولاتورهای بریتانیا و ایالات متحده نهایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا