خودرو

متقاضیان خودروهای شاسی بلند عجله کنند| بزرگترین حراجی فروش فوری خودرو شاسی بلند ویژه دهه فجر + لینک ثبت نام


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: فروش فوری خودرو به بهانه های مختلف انجام می شود. فروش فوری خودرو یک فرصت عالی برای جویندگان خودرو است.

خودروی لاماری یکی از خودروهای کراس اوور پرطرفدار در ایران به خصوص در بین جوانان است. خودروی لاماری یک مدل تغییر نام یافته از Forting T5 EVO است. خودروی لاماری برای اولین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو به نمایش گذاشته شد.

سواری زیر قیمت بازار لاماری + قیمت و لینک ثبت نام

متقاضیان باید مراحل ثبت نام را به صورت پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب و تاریخ تحویل ۱۲۰ انجام دهند.

شرکت آرین پارس موتور از احضار متقاضیان و نمایندگان مجاز این شرکت خبر داد. با توجه به پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر اساس روال نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد به درخواست متقاضیان (مشخص شده در سامانه مذکور) پاسخ دهد.

بدین منظور از متقاضیان خواهشمند است از روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۳۰۲ ساعت ۱۰ صبح تا پایان روز سه شنبه ۲۴/۱۴۰۲ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و فرم پیش فروش عادی با قیمت مندرج در فاکتور و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری اقدام نمایند. /۱۱ آنلاین جهت تکمیل مراحل ثبت نام خودروهای ایما لاماری و تکمیل پرداخت با مراجعه به آدرس اینترنتی.

لاماری

سایر متقاضیان نیز می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در قسمت «درخواست وقت ملاقات» نسبت به استعلام و مشاهده فرم ثبت نام اقدام کنند.

حراج خودروهای وارداتی و قیمت مناسب برای متقاضیان جدید

بر اساس اطلاعیه شماره ۲ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، از امروز ثبت نام جدید برای تحویل خودروهای وارداتی مازاد برای فروش فوری با حداکثر زمان تحویل ۳ ماهه آغاز می شود.

در اطلاعیه این سامانه آمده است: کلیه واجدین شرایط مطابق ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت)، از روز دوشنبه ۱۶/۱۱/۱۳۰۲ لغایت جمعه ساعت ۲۳:۵۹. ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ می توانید ثبت نام کنید و اولویت را از سبد محصولات مشخص شده انتخاب کنید.

متقاضیان باید از روز یکشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۰۲ ساعت ۱۳ یکی از حساب های خود را در شعب بانک های واجد شرایط مشخص شده در سامانه به نام خودروی وارداتی و به مبلغ پنج میلیارد مسدود کنند. ریال

محاسبه قیمت نهایی فروش خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال

تبصره ۱: قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در هنگام ورود به اضافه هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص می باشد مانند: از قبیل بیمه مسئولیت، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … به قیمت های فوق اضافه می شود. این امکان وجود دارد که واردکنندگان با رعایت مفاد اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت و تحویل به موقع خودرو اقدام کنند.

قیمت محاسباتی فروش خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال

فروش فوری خودرو

تبصره ۲ – قیمت فاکتور درج شده قیمت در مبادی ورودی و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: مانند مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … در هنگام صدور فاکتور نهایی قیمت ها ثابت و تایید می شود. اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از دریافت اولین تماس و دریافت ۵۰ درصد قیمت فاکتور با متقاضی قرارداد منعقد کنند.

تبصره ۳ – قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگیری می شود.

تبصره ۴: در صورت عدم واریز وجه در هیچ یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از تماس، انصراف از طرح تلقی شده و متقاضی از اولویت انتخاب خودروی وارداتی منتخب حذف خواهد شد. .

تبصره ۵: کلیه شرکت های واردکننده باید در خصوص تحویل خودرو و پذیرش وجه از مشتریان، مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره ۶ – با وکالت نامه، ثبت نام اولیه و ثبت نام در سامانه یکپارچه، الزامی برای تخصیص وسیله نقلیه ایجاد نمی کند.

تبصره ۷: بر اساس ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ طرح مبارزه با پولشویی و مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا