بانک و بیمه

متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش ایران تحلیل، سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه ۲ اسفندماه در حاشیه جلسه شورای دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص وام ازدواج و تولد اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید ویژه ای بر شبکه های بانکی و بانک مرکزی در خصوص این موضوع داشت. تعیین تکلیف کلیه وام های رهنی و صف وام ازدواج و تولد در پایان اسفندماه به پایان رسید.

وی ابراز امیدواری کرد: نواقص در این زمینه که باعث شده برخی افراد در صف بمانند، اصلاح شود و تا پایان سال بتوانیم مژده کاهش صف را دریافت کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: جذب سرمایه گذاری خارجی به دلیل دیپلماسی اقتصادی رئیس جمهور چه به صورت دوجانبه بین کشورها و شرکای تجاری و چه به صورت چند جانبه در قراردادهای منطقه ای مانند شانگهای و بریکس باعث شده است که سال ۱۴۰۲ بیشترین جذابیت را داشته باشد. بیایید به صحت سرمایه گذاری های خارجی و نه صرفاً قراردادهای کشور شهادت دهیم.

خاندوزی گفت: امید است این روند افزایشی از ۴ میلیارد دلار در سال گذشته به بیش از ۵ میلیارد دلار در سال جاری ادامه یابد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در مقایسه با سال هایی که دولتی بیش از ۵ یا ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی را به صورت عملی و تحقق یافته جذب نکرده است، این روند افزایشی این نوید را به ما می دهد که در سال ۱۴۰۳ به صورت رسمی رکورد را اعلام خواهیم کرد. جذب کلی سرمایه گذاری خارجی در پایان دولت سیزدهم نسبت به دولت های قبلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا