ترندهای روز

متهمان زورگیری از یک پیرزن تفهیم اتهام شدند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دادستان مرکز استان اردبیل درباره زورگیری پیرزنی اعلام کرد: اتهام این افراد زورگیر سرقت با قابلیت آسیب رساندن به متهم تشریح و قرار بازداشت صادر و متهم راهی زندان می شود.

جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در رابطه با زورگیری از پیرزنی اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اخاذی از یک پیرزن توسط ۲ نفر در شهرستان اردبیل و شکایت متعاقب آن، پرونده ای تشکیل شد. در دادسرای اردبیل تشکیل شد.

متهمان زورگیری از پیرزنی متهم شدند

دادستان مرکز استان اردبیل تصریح کرد: همچنین دستور ویژه برای شناسایی متهمان به مراجع ذیربط داده شد و بلافاصله متهمان شناسایی شدند اما با توجه به انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی، متهمان به مطلع شد و از استان متواری شد.

آفاقی افزود: متهمان در استان قم شناسایی و دستگیر شدند. با توجه به اینکه متهمان دارای سوابق متعددی بودند، در استان اردبیل و سایر استان ها تحت تعقیب بودند.

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: با هماهنگی انجام شده با دادسرای مرکز استان قم، متهمان به استان اردبیل منتقل و پرونده آنها به شعبه بازپرسی ویژه ارجاع شد.

آفاقی در خصوص اتهامات وارده به این سارقان گفت: اتهام سرقت به متهمان تفهیم شده و متهم روانه زندان می شود.

وی تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که هر فردی که به هر نحوی نظم و امنیت عمومی و روانی مردم را برهم بزند و یا مرتکب جرائم خشن شود، دستگاه قضایی در اسرع وقت و قاطعانه و بدون اغماض و اغماض به مجازات آنان خواهد رسید. قانونی می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا