ترندهای روز

متولدین هر ماه چقدر کینه تو دلشون نگه میدارن؟/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تابناک باتو نوشت: همانطور که در همه فال ها گفته می شود متولدین هر ماه دارای ویژگی های اخلاقی خاصی هستند. یکی از این خصلت ها کینه توزی است که در متولدین هر ماه متفاوت است.

قبلاً در مورد این سوال صحبت کرده بودیم که کدام ماه ها کینه ورتر به دنیا می آیند و حالا در ادامه همان موضوعات جالب و سرگرم کننده می خواهیم بدانیم متولدین هر ماه تا چه زمانی کینه دارند؟

فروردین: یک روز

فروردین ماهی های پرانرژی، اما گاهی اوقات بی دقت، وقتی با شخصی دعوا می کنند و از او کینه دارند، ۲۴ ساعت در این حالت می مانند و پس از مدت کوتاهی همه چیز را فراموش می کنند.

اردیبهشتی ها: تا آخر عمر

شاید منفورترین فرد در این لیست متولد شود اردیبهشت انشالله تا آخرین روز زندگیشون بتونن از دیگران کینه به دل بگیرند. بر خلاف تمام لیست های قبلی اردیبهشت ماهی ها اغلب جزو بهترین ها بوده اند، آنها جایگاه خوبی در این لیست ندارند زیرا تا حد مرگ کینه دارند، آنها خود را به عنوان منفی ترین اعضای این لیست لیست می کنند.

ژوئن: کمتر از ۱ دقیقه

در مورد ویژگی های مثبت خرداد ماهی ها گفته نشده که خیلی شیطون نیستند، اما از آنجایی که طالع بینی چینی پر از شگفتی است، باید بگوییم که آنها متولد شده اند. خرداد ماه در لیست کینه توزترین متولدین این ماه جای خوبی دارد و ظاهراً زیاد کینه به دل نمی گیرند و در کمتر از یک دقیقه ناراحتی طرف مقابل را فراموش می کنند.

جولای: سال

همانطور که به نظر می رسد، تیر ماهی های باهوش و باهوش متولد اردیبهشت ماه ها کینه را در دل خود نگه می دارند و به راحتی آن را فراموش نمی کنند، بنابراین توصیه می شود در تیرماه در برخورد با زنان و مردان کمی دقت کنید.

آگوست: بستگی به شخص مقابل دارد

زیرا احساس در ویژگی های فرد متولد شده نهفته است مرداد ماه جایگاه ویژه ای دارد و آنها اغلب با در نظر گرفتن این معیار مهم کار خود را انجام می دهند که آیا از طرف مقابل کینه توز هستند یا نه، توجه می کنند که شخص مورد نظر کیست و چه نوع رابطه ای با او دارند. ; با توجه به این معیار مهم تصمیم می گیرند کینه این فرد را تا کی در دل خود نگه دارند.

شهریور: چند ماه

شهریور ماهی ها که به رفتار آگاهانه و فداکارانه خود نسبت به دیگران معروف هستند، وقتی از رفتار یا گفتار دیگری ناراحت می شوند، کینه به دل می گیرند و اتفاقاً چندین ماه درگیر این ناراحتی می شوند، اما با یک اتفاق ساده و ناگهانی می توانید هر چیزی را تغییر دهید. . فراموش کردی

اکتبر: چند ثانیه

شاید در بین متولدین ماه های سال این مهر ماهی ها کسانی هستند که کمترین زمان را برای کینه توزی صرف می کنند. ماهی های مهربان که اغلب به عنوان افرادی مغرور و خودخواه توصیف می شوند، سعی می کنند کینه دیگران را در دل خود نگه ندارند و با فراموش کردن روحیه خود را تقویت کنند.

آبان حوت: تا بعد از مرگ

پس مشخص شد که یکی از پاسخ های این سوال که کینه توزترین افراد متولد کدام ماه هستند؟ آبان آنها ماهی هستند. آبان ماهی هایی که کمی حسود هستند و حتی گاهی حاضرند برای رسیدن به هدف خود از قوانین فراتر بروند، بدیهی است که شیطنت بیشتری نسبت به دیگران دارند.

آذر ماهی: دو روز

بدنیا آمدن آذر ماه ها که به خوش اقبالی و خوش اقبالی معروف هستند و رفتاری عاقلانه و سیاسی دارند، در مورد کینه ها زیاد سختگیر نیستند و مدت نارضایتی آنها از طرف مقابل چند روز بیشتر نمی شود و این زمان به سرعت تمام می شود. . شاید آذر ماهی ها ترجیح می دهند به جای درگیر شدن در رنجش دیگران، روی اهداف خود تمرکز کنند.

دی ماهی: کمتر از ۱ ساعت

و اما دی ماهی های نرم دل و خوش قلب که به نظم و انضباط و فوق العاده تاثیرگذار معروف هستند نیز در این لیست حضور دارند. ظاهراً طبق طالع بینی چینی زن و مرد وجود دارد دی ماهی ها خود را با رنجش نسبت به دیگران مشغول نمی کنند و هر آنچه را که در همان لحظه یا یک ساعت بعد اتفاق افتاده فراموش می کنند.

بهمن ماهی: یک سال

مردان و زنان بهمن افرادی که وقتی از کسی ناراحت هستند و رفتار دیگری آنها را آزرده کرده است، برای غرور و مرزهای خود ارزش زیادی قائل هستند، این مشکل را به راحتی فراموش نمی کنند و احتمالاً این رنجش را برای مدت طولانی در ذهن خود نگه می دارند، اما در نهایت پس از یک سال از این وضعیت خسته می شوند و می روند.

اسفند ماهی: کمتر از دو ماه

بدنیا آمدن اسفند که اغلب دوست دارند خود را به چیزهای مثبت و شاد مشغول کنند، وقتی از گفتار یا رفتار کسی ناراحت می شوند، مدتی با کینه ای نسبت به او مشغول می شوند، اما در نهایت وقتی می بینند که این وضعیت به درد نمی خورد، ترجیح می دهند فراموش کنند و کینه را از قلب و ذهن خود دور کنند.

راضیه میرزاحیدری

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا